كدخبر: 86 تاريخ : 17 ژانویه 2018 - 07:51

ایجاد ۲۷۰ فرصت شغلی با بهره برداری از طرح های دهه فجر در کبودراهنگ

احسان قنبری شامگاه سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: اتمام گازرسانی به ۶ روستا، اجرای طرح خیریه توانبخشی و بهره برداری از اورژانس اجتماعی بهزیستی از جمله طرح های دهه فجر کبودرآهنگ است.
وی با بیان اینکه برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه برای دهه فجر امسال پیش بینی شده است اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه و عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای والامقام در برنامه ها قرار دارد.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاد فرصت های شغلی از مدیران و کارشناسان فعال در بانک های عامل شهرستان خواست تا همکاری لازم را با مراجعان در زمینه تسهیل در پرداخت تسهیلات داشته باشند.
وی گفت: سهم کبودرآهنگ از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تسهیلات روستایی ۱۴۶ میلیارد ریال است که در این باره تاکنون یک هزار و ۱۲۵ تن در سامانه ریالی رصد برای اشتغال ثبت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: ۷٫۲ درصد از جمعیت استان همدان در کبودرآهنگ ساکن هستند و سهم این شهرستان از تسهیلات اشتغال روستایی ۱۱٫۲ درصد است.
احمد توصیفیان در زمینه آخرین وضعیت تسهیلات اشتغالزا در سال ۹۶ افزود: این تسهیلات از منابع مختلف ۱۱ بانک عامل همدان شامل هفت هزار و ۹۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی، سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال رونق تولید و ۳۷۸ میلیارد ریال صندوق توسعه ملی تامین شده است.
او اضافه کرد: امسال تاکنون از محل تسهیلات کمیته امداد ۱۱۰ میلیارد ریال، بهزیستی ۶۰ میلیارد ریال و دیگر منابع نیز ۹۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
توصیفیان افزود: از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سهمیه تسهیلات اشتغال فراگیر تاکنون ۵۳۹ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شدند.
طبق آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در استان همدان تک رقمی است.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار