كدخبر: 104 تاريخ : 17 ژانویه 2018 - 08:29

۴۰۰ فقره تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن به روستاییان کبودرآهنگ پرداخت شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کبودرآهنگ گفت: ۴۹۱ واحد مسکن روستایی این شهرستان با دریافت تسهیلات بانکی در دولت یازدهم مقاوم‌سازی شده است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: از سال ۹۲ تا ابتدای امسال، بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ جلد سند ماکلیت برای منازل روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان صادر شده است.

وی افزود: در این مدت عملیات تخریب و زیرسازی به طول ۹۵ کیلومتر با بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال اعتبار در ۹۷ روستا انجام شده است.

وجدی‌فاضل بیان کرد: بازنگری نقشه طرح هادی ۱۴ روستا و انجام فعالیت عمرانی در آن‌ها، اجرای جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و دیواره سازی المان و فضای سبز در ۷ روستا و آسفالت‌ریزی معابر به طول ۲۷۰ هزار متر مربع در ۳۲ روستا از مهم‌ترین اقدامات بنیاد مسکن کبودراهنگ در ۴ سال گذشته به شمار می‌رود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات این اداره در سال ۹۶ نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی به بانک‌ها معرفی شده‌اند که از این تعداد ۱۰۰ مورد پایان کار دریافت کرده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کبودراهنگ عنوان کرد: این اداره برای درجاسازی منازل روستایی ۲۰۰ میلیون ریال و برای ساخت واحد مسکونی در زمین ۱۸۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

وجدی‌فاضل اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات ۲۰ و ۵۰ میلیون ریالی نیز به متقاضیان پرداخت شده است.

وی، خدمت به محرومان را از مهم‌ترین وظایف این اداره برشمرد و گفت: امسال ۴۹۰ جلد سند مالکیت روستایی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک برای منازل روستایی کبودراهنگ صادر شده است.

وجدی‌فاضل با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن در حوزه عمرانی و بهسازی روستاها نیز افزود: از ابتدای سال تاکنون عملیات بهسازی را در ۴۱ روستا با صرف ۴۷ میلیارد ریال اعتبار انجام داده است.

وی مطرح کرد: از این تعداد در ۲۵ روستا کار تخریب و زیرسازی به طول ۲۸ کیلومتر، در ۱۵ روستا عملیات اجرای آسفالت به طول ۱۵۰ هزار متر مربع و در یک روستا کار جدول‌گذاری به طول هزار متر انجام شده است.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار