كدخبر: 569 تاريخ : 31 جولای 2018 - 19:26

فرماندارمحترم و سئوالاتی که بی پاسخ ماند

حسب اعلام مسئولین محترم دفترفرماندار؛ایشان گفته اند که تا سه ماه با هیچ رسانه ای مصاحبه نمی کنند و عملا سئوالاتی که برخی ازجانب مردم واصل شده بودند و مدتها برای تنظیم آنها وقت صرف شده بود بی پاسخ ماندند.

فرماندارمحترم و سئوالاتی که بی پاسخ ماند

در تاریخ ۲۶خرداد سالجاری مراسم معارفه  جناب آقای دکتر مهدوی  فرماندار محترم شهرستان انجام شدو ایشان کار خود را رسما آغاز کرد. در این مدت شاهد تلاشهای ارزشمند ایشان بودیم که ازاین بابت از زحمات ایشان تشکر می نماییم   با هدف  آگاهی از دیدگاهها؛برنامه ها و نظرات جناب آقای دکتر مهدوی فرماندار محترم شهرستان ؛سئوالاتی طراحی ودر تاریخ نهم مرداد نود وهفت به دفتر ایشان تحویل گردید .حسب اعلام مسئولین محترم دفترفرماندار؛ایشان گفته اند که تا سه ماه با هیچ رسانه ای مصاحبه نمی کنند و عملا سئوالاتی که برخی ازجانب مردم واصل شده بودند و مدتها رای تنظیم آنها وقت صرف شده بود بی پاسخ ماندند.

ضمن احترام به تصمیم فرماندار محترم شهرستان به نظر می رسد این حق مردم شهرستان است تا درابتدای مسئولیت نماینده محترم دولت درشهرستان بدانند که عالی ترین مسئول اجرایی شهرستان چه برنامه هایی برای جبران عقب ماندگی ها و توسعه شهرستان و حل مشکلات موجود دارد .بدیهی است که حتما ایشان یا هر مسئول محترمی قبل از پذیرش مسئولیت مطالعات لازم درخصوص حوزه ماموریت خود را انجام داده باشدو دیدگاهها وبرنامه های خود را به اطلاع عموم مردم برسانند.
با ارسال متن کامل سئوالاتی که به دفترایشان ارسال گردیده است مجددا از فرماندارمحترم تقاضا داریم به خواست مردم احترام بگذارند و به سئوالاتی که غالبا توسط مردم به نشریه رسیده است پاسخ دهند .
قضاوت را به مردم عزیز واگذارمی کنیم .آیا این سئوالات خواست شما مردم عزیز نیزهست یانه؟

 

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار