كدخبر: 677 تاريخ : 15 اکتبر 2018 - 19:44

جلسه سئوال از شهردار کبودراهنگ با حضور رسانه ها

حلسه سئوال شورای شهر کبودراهنگ از شهردار در تاریخ ۲۴مهر برگزارشد.
به گزارش صدای کورنگ در پی بروز برخی اختلاف نظرات و دیدگاهها درخصوص عملکرد روح الله رستمی شهردار شهر کبودراهنگ ،اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند با حضور رسانه ها . خبرنگاران جلسه سئوال از شهردار را برگزار گردید و اعضای شورا مجددا سئوالات خود را از شهردا پرسیدند و رستمی و همکارانش در شهرداری به این سئوالات پاسخ دادند ودر مواردی این جلسه به جالش بین اعضای شورا با یکدیگر و یا با شهردار انجامید.
نشست خبری شورای شهر کبودراهنگ با حضور اعضای محترم شورا و مهندس رستمی شهردار کبودراهنگ وهیات همراه و جمعی ازخبرنگاران و اهل رسانه
روز دوشنبه ۹۷/۷/۲۳ ساعت ۱۱ برگزار گردید و سه ساعت بطول انجامید

اعضای شورا معتقدند که شهردار به مصوبات شورا عمل نکرده است .در ادامه جلسه رستمی شهردار شهر کبودراهنگ جواب سوالات را بصورت مشروح و مکتوب اعلام نمود و موانع محدودیت زمان ، رعایت حال مردم در یکطرفه کردن خیابان ها کمبود منابع مالی و.. را تشریح نمود .
گزارش کامل این نشست بزودی از طریق همین رسانه به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
امروز روز مهمی برای شهرستان بود و برای اولین بار منتخبین شما درشورای شهر وشهردار درمقابل رسانه ها که نماینده مردم هستند قرارگرفتند وبه سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند این حادثه مهم را به خبرنگاران عزیز واصحاب رسانه اعضای محترم شورا وشهردار محترم ومردم عزیز تبریک عرض می کنم .
سئوالات خبرنگاران ازجمله خبرنگار صدای کورنگ را در چند مرحله به اطلاع شما خواهیم رساند‌ انشاالله
این روند ادامه خواهد داشت وهمه مسئولان باید بدانند عملکردشان زیر ذره بین رسانه هاست والبته ما از هرمسئول پرتلاش وخدوم نیز با تمام توان حمایت خواهیم کرد.
سئوالات خبرنگار صدای کورنگ دراین جلسه به شرح زیر بوده است بخش اعظم این سئوالات را مردم برای ما فرستادند که لازم است ازتک تکشان تشکرکنیم :
سوال اول:
ابهامات واتهاماتی درخصوص شورای شهروجود دارد آیا آماده اید کاملا شفاف و صریح مردم را درجریان قراردهید؟

سئوال دوم:
آیا همه اعضای محترم شورای شهر حاضرند مدرک تحصیلی خود را که در جریان انتخابات ادعا کردند وبراساس آن رای گرفتند دراختیار رسانه ها قراردهند؟

سئوال سوم:
گفته می شود که برخی اعضای محترم شورای شهر دارای ساخت وسازهستندو به شهرداری برای گرفتن مجوز فشار می آورند آیا آماده اید تعداد پروانه های ساختمانی خود را دراختیار رسانه ها ومردم قراردهید؟

سئوال ۴:
چرا آقای رستمی را به عنوان شهردار انتخاب کردید درحالی که گزینه های دیگری هم داشنید؛آیا برای جلوگیری ازانحلال شورا بود یا به توانمندی ایشان ایمان داشتید؟

سئوال ۵:
براساس قانون چنانچه یک یا چند نفر ازاعضای شورا به عملکرد شهردار یا عملیات شهرداری اعتراض داشته باشندبایدابتدا توسط رییس شورا به شهردار منعکس شود واگر رعایت نشد به مرحله سئوال برسد آیا این شرط رعایت شده؟

سئوال ۶:
قضیه واگذاری مغازه شماره ۱۱ پاساژ کوثر چیست؟

سئوال ۶:
آیا شورا حق دخالت درعزل ونصب کارکنان شهرداری را دارد؟
شنیده شده برخی کارکنان شهرداری به فرماندار شکایت کرده اند آیا تایید می کنید؟

سئوال ۷:
یکی ازوظایف شورا بررسی و شناخت کمبودها ونیازها ونارسایی های شهر وارایه طرح است چندطرح مطالعاتی دراین زمینه انجام شده است؟

سئوال ۸:
آیا درست است که درجلسه اول شورا موضوع استعفای سفید شهردار مطرح وبرگه ای به ایشان دادید که امضا کند ونپذیرفته اند؟

سئوال۹:
آیا اعضای شورا در کمیسیون معاملات شهرداری حضوردارند؟
سؤال ده:
آیا تایید می کنید که مهر شورا دراختیار افرادی غیر ازشورا قرار دارد؟

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار