كدخبر: 779 تاريخ : 2 دسامبر 2018 - 22:21

نظرسنجی از فعالان شبکه مجازی به مناسبت روز مجلس

همه نمایندگان محترم ادوار در دوران مسئولیتشان زحماتی متقبل شده اند اما نتیجه نظرسنجی نشان می دهد که مردمی که در رای گیری شرکت کرده اند غالبا از عملکردنمایندگان رضایت کامل نداشته اند.

نظرسنجی از فعالان شبکه مجازی به مناسبت روز مجلس

به مناسبت دهم آذر روز شهادت مرحوم مدرس که روز مجلس نامگذاری شده است ،صدای کورنگ اقدام به انجام یک نظرسنجی اینترنتی از همشهریان فعال درشبکه مجازی نمود.
این نظرسنجی درگروهها و کانالهای مهم شهرستان کبودراهنگ ودر مدت ۵روز انجام شد.
سئوال این نظر سنجی این بود که: کدام یک از نمایندگان محترم شهرستان را موفق ترین فرد در انجام وظایف خود و پیگیری امورشهرستان می دانید؟
دراین نظرسنجی ۴۵۰نفر از مردم شهرستان در گروههای مجازی شرکت نمودند.نتیجه نظر سنجی به این شکل بود:

تحلیل نتایج اولین نظرسنجی صدای کورنگ
۱:از همه گروهها وکانالهای شهرستان اعم از کانالها وگروههای فعال شهر وروستا که دراین زمینه همکاری کردند کمال تشکر را دارم
۲- این نظرسنجی درحقیقت گویای نظر بخش قابل توجهی ازشهرستان است زیرا غالبا جوان هستند و با توجه به اطلاعات عمومی و تحصیلات عالی که دارند و بررسی سوابق و عملکرد نمایندگانشان نظر داده اند.طبیعتا برای اخذ دیدگاه سیار افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند باید بصورت حضوری وبه شکل دیگری نظرسنجی انجام شود.
۳-همه نمایندگان محترم ادوار در دوران مسئولیتشان زحماتی متقبل شده اند اما نتیجه نظرسنجی نشان می دهد که مردمی که در رای گیری شرکت کرده اند غالبا از عملکردنمایندگان رضایت کامل نداشته اند.
۵-از بین۴۵۰ نفر از مردم که با دیدگاههای مختلف سیاسی دراین نظرسنجی شرکت کردند ۲۹۰نفر اعلام کرده اند که نمایندگانشان نتوانسته اند موفق ترین از نظرآنها باشند و از عملکردشان رضایت کافی نداشته اند که بیش از ۶۴درصد کل شرکت کنندگان است و این رقم بسیار بالایی است و بسیار قابل توجه.
۶-جناب اقای مهندس یعقوبی با ۶۲ رای دومین جایگاه بعد از«هیچکدام» را به دست آورده است که ۱۴درصد کل ارا می باشد .بنده فکر میکنم یکی ازدلایل این اعتماد مردم علاوه برعملکرد ایشان در دوران مسئولیتشان به اخلاق ایشان مربوط است و بنده شخصا معتقدم مهندس یعقوبی فردی متخلق است و بنده نیز احترام زیادی برایشان قائل هستم اگرچه ازنظردیدگاه سیاسی اختلافاتی داریم.
۷_نماینده محترم فعلی علیرغم اینکه از امکانات رسانه ی ملی؛جایگاه مجلس و رسانه های مکتوب؛حضور در بین مردم و مراسم های مختلف بهره می برند توانسته است با ۳۷رای از ۴۵۱رای صرفا هشت درصد ارای شرکت کنندگان را از آن خود نماید.
۸_جناب آقای عیسی جعفری وجناب اقای طلایی نیک توانسته اند با ۲۶ری از ۴۵۱ رای شش درصد ارا را بدست اورند ودرجایگاه سوم ازبین نمایندگان ادوار هستند ‌.
بقیه کاندیداهای محترم هم در رده های بعدی قرار دارند.
۹_تاکید می کنم که این نظرسنجی با سلامت کامل و با مشارکت مردم شهرستان از بخشهای مختلف انجام شده وگویای بخشی از دیدکاههای مردم شهرستان است نه همه مردم .همچنین این نظرسنجی به هیچ عنوان نافی زحمات این بزرگواران نبوده ونیست واتفاقا کمکی است به آن ها برای آسیب شناسی خود وعملکردشان . تک تک این عزیزان به عنوان یک شخصیت حقیقی برای ما محترمند ونظرسنجی برای عملکردشخصیت حقوقی آنها در دوران مسئولیتشان بوده است .

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار