كدخبر: 1267 تاريخ : 24 فوریه 2020 - 21:41

اهدای تندیس شهید سلیمانی به حاج حسین توسلی از سوی مردم حسین آباد عاشوری

اهدای تندیس شهید سلیمانی به حاج حسین توسلی از سوی مردم حسین آباد عاشوری

‍ فتح اله توسلی کاندیدای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم حسین آباد عاشوری از اعتماد ویژه مردم این روستا به خود تشکر کرد .
وی گفت: من نسبت به برخی تخلفات در روند انتخابات اعتراض دارم و به شورای محترم نگهبان شکایت کرده ام و درصورت تایید از سوی این شورا موفقیت منتخب مردم را موفقیت نظام می دانم.
توسلی با اشاره به اهمیت مطالبه گری گفت: تک تک مسئولین در هر جایگاهی که هستند باید پاسخگوی مردم باشند و در این جا مردم نباید کوتاه بیایند.

توسلی با اشاره به ساز و کار کار گروه عیار سلیمانی گفت:شاخص هایی که در کارگروه عیار سلیمانی در نظر گرفته شده بود بسیار سنجیده و دارای جایگاه علمی بود.

وی در ادامه اظهار داشت : میزان آرایی که به مردم به بنده دادند زلال ترین و پاک ترین آرا بود،چرا که افرادی که بخاطر انقلاب گام نهادند خالصانه کمک کردند.
دومین کاندیدای منتخب مردم در حوزه بهار و کبودراهنگ با اشاره به تاثیر گذاری مشارکت مردم در انتخابات گفت:شاید نتیجه انتخابات مورد رضایت من نباشد اما تسلیم نظر شورای نگهبان و انتخاب مردم هستم.

گفتنی است که در پایان این مراسم از طرف کارگروه عیارسلیمانی تندیس یادبودی به منتخب این جنبش که آقای فتح الله توسلی بود اهدا شد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار