كدخبر: 1390 تاريخ : 18 آگوست 2020 - 00:18

معاون مناطق محروم کشور هم به کبودراهنگ نرفت!

درحالی که رسما شهرستان کبودراهنگ در فهرست مناطق محروم کشور است، اما با کمال تعجب شاهد بودیم که معاون محترم مناطق محروم ریاست جمهوری که بنا به دعوت استاندار محترم به استان همدان سفر کرده بود هم کبودراهنگ را فراموش کرد !!
توسعه نا متوازن ،خدمت به کشور نیست بلکه ایجاد یأس در بخشی از کشور و در نهایت تهدید امنیت ملی است. پیشرفت ، عبارت زیباتری است با پیشران واحد اما همه به سوی یک هدف و متعادل

معاون مناطق محروم هم به  کبودراهنگ نیامد!!

درحالی که رسما شهرستان کبودراهنگ در فهرست مناطق محروم کشور است، اما با کمال تعجب شاهد بودیم که معاون محترم مناطق محروم ریاست جمهوری  که بنا به دعوت استاندار محترم  به استان همدان سفر کرده بود هم کبودراهنگ را فراموش کرد !!

جناب آقای شاهرخی هم که طی ماههای اخیر ملاقاتهای خوبی با مسئولان کشوری داشته است، خبر سفر جناب آقای امید معاون مناطق محروم ریاست جمهوری را در  رسانه شخصی خود در اینستاگرام پوشش داد  .ایشان همراه جناب آقای امید از ملایر بازدید کرده بودند. ملایر نیز بخشی از استان همدان است و ما از حضور ایشان در استان همدان تشکر می کنیم اما درک برخی مسائل برای ما سخت است لطفاً ما را توجیه فرمایید:

۱تا جایی که ما اطلاع داریم کبودراهنگ  وبهار در لیست مناطق محروم ریاست جمهوری است و سالیانه مبلغی به  همین دلیل در بودجه سنواتی استان درج می شود،در واقع وضعیت ملایر نسبت به بهار وکبودراهنگ بسیار بهتر است الحمدلله و به همین دلیل هم در فهرست مناطق محروم قرار ندارد ، اما معاون مناطق محروم و در واقع مسئول اصلی مناطق محروم کشور هم به دو شهرستان نرفت و سر از ملایر در آورد.!

۲استاندار محترم  درسفرهای خود به شهرستانها غالبا جلساتی برگزار می کنند و از پروژه ها بازدید می کنند و اطلاع رسانی هم می شود اما طی چند ماه اخیردو سفر به شهرستان کبودراهنگ داشتند که یکی ظاهرا برای تسلیت به خانواده مرحوم جعفری بود و دیگری حضور در پایگاه نوژه .

بدون اینکه به مصوبات جلسه پایگاه بپردازم که به موقع اش توضیح خواهیم داد که چه گذشت؛ سئوال این است چرا هیچ پروژه ای  در کبودراهنگ ندارید که حداقل خودتان برای افتتاحش بروید؟ چرا پروژه ای کلنگ زنی نمی کنید تا خبرش را کار کنیم ؟چرا بودجه هایی اختصاص نمی دهید تا مردم دو شهرستان محروم بهار وکورنگ هم امیدوار شوند ؟ 

۳چگونه است که  مسئولان ملی  که استان سفر می کنند کسی مسیرش به کورنگ وبهار نمی افتد؟

اگر چه مرحوم جعفری  به عنوان نماینده مردم در جمع ما نیست و  جای نماینده ما در مجلس خالی است اما آیا فکر می کنید رسانه ها و مطالبه گران و مردم هم خدای نکرده کسی زنده نیست و اقدامات شما را نمی بیند؟! چطور در مقابل این همه تبعیض سکوت کنیم و دم بر نیاوریم ؟

اگر دو شهرستان بهار و کبودراهنگ هم جزئی از استان همدان هستند لطفا شفاف و روشن به مردم توضیح دهید میزان اعتبارات دوشهرستان و جذب آنها و پروژه هایتان  چگونه است؟

سال ۱۳۹۹به نیمه رسیده است و درپایان برنامه توسعه استان همدان هستیم . انصافا چند درصد از برنامه توسعه که  زحمات زیادی برایش کشیدید و مرتب هم به آن افتخار می کنید در شهرستان بهار و  کورنگ اجرا شده است؟

مردم و رسانه ها منتظر پاسخ روشن به این سئوالات هستند.

توسلی مدیر مسئول نشریه سیاسی اجتماعی چشم انداز آینده و  پایگاه خبری صدای کورنگ

، بیست وهفتم مرداد نود ونه

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار