كدخبر: 1437 تاريخ : 23 سپتامبر 2020 - 22:51

شورای اسلامی شهر کبودراهنگ تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

برخی از اعضای شورای شهر معتقدندبا عنایت به اینکه بیش از ۱۰ بار از تمام اعضای شورا برای شرکت در جلسات با دستور کار انتخابات هیات رئیسه ، انتخاب شهردار و بررسی نامه های شهرداری و مردمی دعوت به عمل آمده و ۲تن از اعضای شورا از حضور در این جلسات امتناع نموده و باعث از رسمیت افتادن این جلسات و اخلال در انجام وظایف شورای شهر شده اند عملا ادامه کار شورا ممکن نیست

متاسفانه اخبار خوبی از شورای شهر به گوش نمی رسد؛ بعد از استعفای شهردار سابق کبودراهنگ اخبار رسیده به صدای کورنگ حاکی از این است که شورای اسلامی شهر کبودراهنگ هم تعطیل شده و این موضوع رسما به فرمانداری اعلام شده است .
برخی از اعضای شورای شهر معتقدندبا عنایت به اینکه بیش از ۱۰ بار از تمام اعضای شورا برای شرکت در جلسات با دستور کار انتخابات هیات رئیسه ، انتخاب شهردار و بررسی نامه های شهرداری و مردمی دعوت به عمل آمده و ۲تن از اعضای شورا از حضور در این جلسات امتناع نموده و باعث از رسمیت افتادن این جلسات و اخلال در انجام وظایف شورای شهر شده اند عملا ادامه کار شورا ممکن نیست .
گفته می شود که تمامی این غیبتها به فرمانداری و دفتر امور شهری استانداری همدان ارسال شده ولی هیچگونه پاسخی از طرف آنها به شورای شهر داده نشده است و همچنین یکی از اعضای شورا بیش از ۲ ماه است که در جلسات شورا حضور پیدا نکرده که در این باره هم چندین بار با فرمانداری مکاتبه و درخواست تبصره ذیل ماده ۷ قانون شوراها شده است که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
از طرفی مهلت هیات رئیسه سال سوم به پایان رسیده و وضعیت سال اخر شورا نیز نا معلوم است .
گفته می شود موضوع شورای شهر کبودرآهنگ در هیات نظارت استان هم مورد بررسی قرارگرفته و اکنون در هیات عالی که مستقر در وزارت کشور است. از سوی دیگر هم اخباری مبنی بر تشکیل پرونده های قضایی برای برخی اعضای شورا در مراجع قضایی مطرح است .

صدای کورنگ هیچ قضاوتی درباره هیچکدام از اعضای محترم شورا و شهرداری نداشته و صرفا با هدف اطلاع رسانی و ضرورت اطلاع مردم از وضعیت ؛موارد را منعکس می نماید و براساس قانون مطبوعات هرگونه پاسخ مسئولان محترم از جمله فرمانداری؛اعضای محترم شورا و شهرداری کبودراهنگ در این زمینه را عینا منتشر خواهد کرد

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار