كدخبر: 1395 تاريخ : 3 سپتامبر 2020 - 00:04

معاون رئیس جمهور به همدان می رود

قرار است ایشان در مسیر سفر به همدان کلنگ احداث دوهزار واحد مسکونی برای محرومین در استان همدان را در روستای روعان کبودراهنگ به زمین بزنند


حسب اطلاعات واصله به نشریه چشم انداز آینده وصدای کورنگ مقرر است آقای نوبخت معاون محترم رییس جمهور ورئیس سازمان برنامه وبودجه درتاریخ سیزدهم شهریور به استان همدان سفر نماید.
براساس هماهنگی به عمل آمده قرار است ایشان در مسیر سفر به همدان کلنگ احداث دوهزار واحد مسکونی برای محرومین در استان همدان را در روستای روعان کبودراهنگ به زمین بزنند .(این دوهزارواحد سهم استان همدان است و تعداد اندکی در این روستا احداث خواهدشد).
سیداسکندرصیدایی در گفت‌‎وگو با ایسنا،با اشاره به اهداف این سفر، اظهارکرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای رصد توسعه استان همدان و حمایت از توسعه همدان فردا به استان سفر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سفر یک روزه دکتر نوبخت به همدان یک سفر بسیار مهم برای توسعه استان است، تصریح کرد: افتتاح و کلنگ زنی چند مجموعه بزرگ مانند کلنگ‌زنی ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین، افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی جدیدساز سیل ۹۸ و بازدید از پروژه‌های بزرگ مثل بیمارستان اکباتان از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان همدان خواهد بود.
صیدایی شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان همدان را از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در همدان دانست و افزود: انعقاد تفاهم‌نامه پروژه‌های جهش تولید در استان و جلسه با مجمع نمایندگان استان نیز از برنامه‌های سفر یک روزه نوبخت در همدان است.
وی با تأکید براینکه این سفر یک سفر بسیار مهم برای توسعه استان همدان است، خاطرنشان کرد: به گفته دکتر نوبخت ۱۰۰ درصد اعتبارات پروژه‌هایی که تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید به استان اختصاص خواهد یافتیادآوری می شود که در ماههای اخیر اینجانب بارها به عدم توجه به کبودرآهنگ درجریان سفر مسئولان ملی مطالب متعددی نوشتم و خوشحالیم که حداقل در مسیر همدان هم اقای نوبخت سری به یک روستای کبودراهنگ می زنند .
ازمسئولان محترم شهرستان و استان همدان تقاضا داریم در مذاکراتی که قطعا در استانداری انجام خواهد شد اعتبارات جداگانه ای برای دوشهرستان محروم بهار و کبودراهنگ اختصاص دهند و فقدان نماینده موجب بی توجهی به مطالبات بحق مردم نگردد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار