كدخبر: 1551 تاريخ : 14 دسامبر 2020 - 21:56

شورای شهرکبودراهنگ؛بودن یا نبودن ؛مساله این است

اخیرا دو مورد از تغییرات مهمی که در مدیریتهای استانداری همدان انجام شد؛دفتر شوراها و امور شهری وهمچنین دفتر روستایی وشوراهای استانداری همدان بود و امیدواریم در مدیریت جدید موضوع مهم شورا مورد توجه باشد و نگذارند این دستاورد انقلاب که مشارکت مردم در امور خودهست خدای نکرده به تجربه ای تلخ تبدیل شود . اکنون شیرین سو شورای شهر ندارد ؛کبودراهنگ عملا شورا منحل است هرچند تاکنون رسما ابلاغ نشده ؛شورای گل تپه وشهرداری آن دوران پر چالشی را پشت سرگذاشته ؛در برخی روستاها هم شورا ها مشکلاتی دارند و معتقدند حرفشان شنیده نمی شود و این درحالی است که سال آینده مجددا قرار است انتخابات شوراها برگزار شود.

شورای شهرکبودراهنگ؛بودن یا نبودن ؛مساله این است

💢درحالی که خبرها حاکی از انحلال شورای شهر دارد؛آقایان ربیعی و صفری دو عضو شورای شهر کبودراهنگ درمورخ بیست و سوم اذرماه درگفتگو با خبرنگاران اعلام کردند هنوز نامه ای دال بر انحلال شورا دریافت نکرده اند.

❇️به گزارش خبرنگارصدای کورنگ؛ اعضای شورای شهر کبودرآهنگ اعلام کردند که حکم سلب عضویت سه عضو شورا توسط وزارت کشور تایید شده است و این موضوع قطعی است
🔹اعضای شورا گفتند برای پیگیری موضوع دو هیات بازرسی وحل اختلاف از استانداری ووزارت کشور به کبودرآهنگ آمدند و اسناد ومدارک را بررسی کردند ونهایتا رای به سلب عضویت رای دادند.
🔹اقای صفری موضوع عدم حضور در جلسات شورا را رد کرد و گفت: جز زمانی که به دلیل ابتلا به کرونا نتوانسته در جلسات شرکت کند؛ در بقیه جلسات حضور داشته است.

🔹اعضای شورای شهر موضوع انتخاب اقای رهگشا به عنوان شهردار را اصرار همه اعضای شورا اعلام کردند و موضوع تحصیلات مرتبط و سابقه مدیریتی را قانونی دانستند که بعدا ابلاغ شده است و زمان انتخاب شهردار هنوز نرسیده بود.

🔹باتوجه به موضوع سد معبر ؛علت این مشکل را نبودن محل مناسب و عدم جدیت مسئولان ذیربط در این زمینه دانستند.
🔹دو عضو شورا که قبلا استعفا داده بودند دلیل بازگشت مجدد به شورا را در استعفای نخست میانجیگری امام جمعه محترم شهر و برای دومین بار؛ باز پس گیری استعفا اعلام کردند

🔹صفری و ربیعی با اشاره به برنامه ۱۴۰۰ گفتند: زمان برنامه ریزی برای سال آینده ؛ هم اکنون است و در صورت ابقای شورا به جد پیگیر خواهند شد

🔹آنها از عدم تحقق بیست و یک میلیارد اعتبار شهرداری، عدم برگزاری کمیسیون ماده ۱۰۰ و صدها پرونده ابراز تاسف کردند و گفتند: در صورت صلاحدید مراجع ذی صلاح و ابقای شورا؛ در رفع و رجوع مشکلات اقدام خواهند کرد

🔹صفری و ربیعی با بیان اینکه در هیچ دوره ای شورا بدون اختلاف نبوده، نحوه مدیریت اختلافات را از ضروریات برشمردند و گفتند: شورا می بایست در حین نظارت بر عملکرد شهردار حامی انها برای تسریع در امور شهر باشند.
❇️❇️ اخیرا دو مورد از تغییرات مهمی که در مدیریتهای استانداری همدان انجام شد؛دفتر شوراها و امور شهری وهمچنین دفتر روستایی وشوراهای استانداری همدان بود و امیدواریم در مدیریت جدید موضوع مهم شورا مورد توجه باشد و نگذارند این دستاورد انقلاب که مشارکت مردم در امور خودهست خدای نکرده به تجربه ای تلخ تبدیل شود . اکنون شیرین سو شورای شهر ندارد ؛کبودراهنگ عملا شورا منحل است هرچند تاکنون رسما ابلاغ نشده ؛شورای گل تپه وشهرداری آن دوران پر چالشی را پشت سرگذاشته ؛در برخی روستاها هم شورا ها مشکلاتی دارند و معتقدند حرفشان شنیده نمی شود و این درحالی است که سال آینده مجددا قرار است انتخابات شوراها برگزار شود.

✍️ صدای کورنگ
بیست وسوم اذر نود ونه

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار