كدخبر: 1694 تاريخ : 15 نوامبر 2021 - 21:27

بهار و کبودراهنگ در بدترین شرایط درمانی هستند

بهار و کبودراهنگ در بدترین شرایط درمانی هستند

به گزارش صدای کورنگ به نقل از ایسنا /نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری در همه برنامه‌ها باید پیوست عدالت دیده شود و در گام دوم انقلاب نیز صراحتا به این موضوع اشاره شده است، گفت: بر اساس این پیوست همه امکانات نباید در مرکز استان مستقر باشد.

به گزارش ایسنا، فتح‌الله توسلی شنبه ۲۲ آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، با اشاره به اینکه بحث سلامت و امنیت همواره در ارزش‌های دینی مطرح بوده و هر دو به هم مرتبط هستند، اظهار کرد: این دو بخش در سیاست‌های ابلاغی رهبری نیز مشخص شده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر بیماری بیماری دارد باید شرایطی را برای او فراهم کنیم که درد دیگری نداشته باشد، افزود: شبکه بهداشت و درمان و حوزه سلامت با همه مشکلات خود باید رعایت حال بیمار و خانواده بیمار را بکنند.

توسلی اضافه کرد: آیا ۳۰۰ هزار جمعیت شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ مهم نیستند که همه امکانات در مرکز استان متمرکز است؟ چرا مردم و پزشکان این دو شهرستان باید با مشکلات فراوانی روبرو باشند؟

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت با اشاره به اینکه این دو شهرستان و به ویژه شهرستان کبودراهنگ با مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درملان مواجه است، مطرح کرد: بیمارستان‌های شهرستان‌ها ظرفیت محدودی دارند و مردم برای یک بیماری کوچک باید به مرکز استان مراجعه کنند.

توسلی با بیان اینکه خدمات بهداشت و درمان باید عادلانه در سطح استان باشد، عنوان کرد: بهار و کبودراهنگ در بدترین شرایط هستند و خواستاریم مدیرانی را برای این شهرستان‌ها به کار بگیرند که به دنبال راه انداختن کار مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه بحث بومی‌گزینی کارکنان شبکه بهداشت باید در اولویت قرار بگیرد، تصریح کرد: بیمارستان‌های این دو شهرستان با این مشکل مواجه‌اند و این قضیه در روند کارها اخلال به وجود آورده است.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار