كدخبر: 1789 تاريخ : 27 دسامبر 2021 - 23:47

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:نسبت به توزیع ناعادلانه اعتبارات به بهار و کبودراهنگ سکوت نمی کنم

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:نسبت به توزیع ناعادلانه اعتبارات به بهار و کبودراهنگ سکوت نمی کنم

به گزارش خبرگزاری مهر/ فتح الله توسلی صبح پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان کبودراهنگ علی رغم همه محرومیت‌ها در بودجه کل اعتبارات ما اندازه یک پروژه شهرستان ملایر هم نیست، گفت: اسمی از شهرستان بهار در پروژه‌ها دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: اگر اینها را جز استان همدان میدانید باید نگاه در توزیع امکانات عادلانه باشد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیروگاه شهید مفتح را در کبودراهنگ سال ۱۳۷۰ ساختند، ۱۵ فروچاله در منطقه ما ایجاد کرده اما آیا مردم ما مقصر بودند؟

توسلی با بیان اینکه می‌خواهیم کشت گلخانه‌ای را در آنجا ایجاد کنیم اما بانک بیمه فروچاله از سرمایه گذار خواسته است! با گلایه مندی افزود: این سرمایه گذار تا الان ۶ میلیارد تومان وارد کار کرده اما به این مشکل برخورده است.

وی از پروژه‌هایی در حوزه دامداری، کشت گیاهان دارویی، راه آهن و غیره نام برد و گفت: چرا باید این پروژه‌ها را در شهرستان کبودراهنگ و بهار نداشته باشیم؟ این دو شهرستان طی هشت سال بی صاحب بوده است؛ اما الان چه؟

توسلی با بیان اینکه اگر سازمان برنامه و بودجه خراب شود و سیب زمینی کاشته شود، نفعش بیشتر است، اظهار کرد: چون محروم هستیم، صدایمان به جایی نمی‌رسد؟

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات صورت نگیرد، سکوت نخواهم کرد، چرا این دو شهرستان را در بودجه‌ها و امکانات نمی‌بینید؟ از مدیران کل خواهش می‌کنم که در نگاهشان تغییر ایجاد کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود از غیرفعال بودن پروژه‌های صنعتی در این دو شهرستان گلایه کرد و افزود: این ظلم‌ها در حق شهرستان‌های ما قابل تحمل نیست! غار ما را به نام زنجان ثبت کردند، مدیرکل میراث ما خواب بود!

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروگاه شهید مفتح در شهرستان ما مازوت می‌سوزاند، آلودگی اش برای ما و سودش برای همدان است، مطرح کرد: معادن ما، زندگی مردم و مزارع ما را نابود کرده است و حال خواستار توجه به این شهرستان‌ها و برداشتن قدمی برای این مردم هستیم.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار