كدخبر: 1855 تاريخ : 26 ژانویه 2022 - 22:22

اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیاردی به شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ

اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیاردی به شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ از اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی به دو شهرستان بهار و کبودراهنگ خبر داد.

فتح‌الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در آیین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه نگاه رهبر انقلاب به بنیاد مسکن استراتژیک بود، اظهار کرد: نکته آرمانی آن بحث محرومین بوده و به همین دلیل وظایف بنیاد مسکن بسیار سنگین است.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن مانند جهاد سازندگی کار کرده و دولت فعلی نیز به دنبال احیای جهاد سازندگی است، افزود: ۸۰ درصد شهرستان کبودراهنگ روستایی است و نگاه بنیاد مسکن به آن باید ویژه باشد و سیاست دولت هم نگاه ویژه به روستاهاست.
توسلی با اشاره به اینکه امیدواریم توزیع عادلانه‌ای در بخش اعتبارات در استان شاهد باشیم، تصریح کرد: در روستاها با موضوع حریم روستا و طرح هادی مواجه‌ایم و مردم به دلایل متعدد علاقمندند به روستاها برگردند بنابراین باید امکانات را برای آنها فراهم کنیم چرا که حضور این افراد در حاشیه شهرها پیامدهای زیادی را ایجاد کرده است.
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در پایان با اشاره به اینکه تعدادی از روستاهای شهرستان کبودراهنگ مسیر خاکی دارند و کمبودهای زیادی در آنها وجود دارد، گفت: باید کاری کنیم با طرح مسکن محرومین بسیاری از محرومین حداقل نیازشان در حوزه مسکن تامین شود.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار