كدخبر: 1868 تاريخ : 31 ژانویه 2022 - 00:19

حزب‌الله: کسانی که مقاومت را رد می‌کنند، لبنان را در حالت تسلیم به نفع اسرائیل قرار می‌دهند

حزب‌الله: کسانی که مقاومت را رد می‌کنند، لبنان را در حالت تسلیم به نفع اسرائیل قرار می‌دهند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: کسانی که مقاومت را رد می‌کنند، لبنان را در وضعیت تسلیم و تبعیت در راستای منافع اسرائیل قرار می‌دهند.

به گزارش ایسنا، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه در سخنانی در منطقه البازوریه لبنان با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور در موعد مقرر گفت: «همه نشانه‌ها حاکی از آن است که انتخابات پارلمانی در زمان مقرر برگزار می‌شود و هیچ تحولی وجود ندارد که مانع از برگزاری آن شود.»

شیخ قاسم روز یکشنبه افزود: ما متعهد به برگزاری انتخابات هستیم و مشتاق آن هستیم و ماشین انتخاباتی ما چهار ماه است که برای انتخابات کار می کند و شعار و برنامه انتخاباتی ما آماده است و به زودی اعلام خواهد شد. عنوان کار و برنامه ما «حفاظت» و «سازندگی» کشور است و شعار ما بر اساس دو کار حفاظت از طریق مقاومت و سازندگی با گزینه انتخابی مردم و به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه «مقاومت یک نیاز ضروری است، بلکه اساس موجودیت لبنان، لبنان مستقل و آزاد است»، خاطرنشان کرد: «این مقاومت یک پروژه آینده نیست، بلکه یک وضعیت موجود است که نجات بخش است و به لبنان موقعیت داد. مقاومت بخشی از حمایت مردمی جهت کمک به ارتش لبنان برای آزادی کشور و استقلال آن است».

به گزارش المنار، شیخ قاسم گفت: «آنهایی که مقاومت را رد می‌کنند، لبنان را به نفع اسرائیل در وضعیت تسلیم و انقیاد قرار می‌دهند. ما در داخل با کسی روبرو هستیم که آنطور که عده‌ای می‌خواهند فتنه ایجاد کند، ما در کشتار طیونه به فتنه پایان دادیم. این اقدام برای کشاندن ما به یک جنگ داخلی انجام شد.»

معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: «ما در تلاش هستیم تا از طریق دولت لبنان به طرح بهبودی وضعیت لبنان دست یابیم تا نقطه شروعی برای بازگرداندن تعادل مالی، اقتصادی و اجتماعی باشد»./ایسنا

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار