كدخبر: 2300 تاريخ : 31 می 2022 - 02:02

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کبودراهنگ برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کبودراهنگ برگزار شد

ایین تکریم و معارفه فرماندار کبودراهنگ با حضور امام جمعه کبودراهنگ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد

💠به گزارش صدای کورنگ، در این مراسم حجت الاسلام باقری امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: هر کس سیاستش سیاست خدایی باشد ریاستش همیشگی است.

🔶امام جمعه کبودراهنگ با قدردانی از زحمات، پیگیری و دلسوزی نماینده انقلابی و مردمی، مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملکرد و اقدامات یکساله شما نشان از دلسوزی است و داشتن چنین ظرفیت و توانمندی بالا در شهرستان نعمتی بزرگ محسوب می شود و قطعا مردم قدردان هستند و می بایست دیگر مسئولان در این راه همراه ایشان باشند.

🔶حجت الاسلام حاج اقا باقری در این جلسه ضمن تشکر از زحمات هشت ماهه ابراهیم خانی افزود: خدمت به خلق؛ شان و جایگاه نمی شناسد و تکریم از ارباب رجوع وظیفه همه مسئولان است و مردم در این چند ماه شاهد چنین برخورد مناسبی از سوی مسئولان بودند.

🔶حاج اقا باقری در پایان با تبریک به انتصاب غلامی بعنوان فرماندار کبودراهنگ گفت: غلامی فرد انقلابی و متعهدی است، مردم از دولت کنونی انتظار رفتار و عمل انقلابی را دارند و می بایست میان مسئولان هم افزایی و همراهی و همکاری باشد تا رضایت مندی مردم کسب شود.

🔶ابراهیم خانی در این جلسه ضمن تشکراز همراهی نماینده مردم و مدیران اجرایی در چند ماه اخیر اظهار کرد: اقداماتی در این هشت ماه انجام دادیم که در راستای خدمت به مردم بوده است.

🔶نماینده مردم در خانه ملت در ایین تکریم و معارفه فرماندار کبودراهنگ با اشاره به محرومیت ها و محدودیت های موجود در شهرستان از همکاری و اقدامات سرپرست فرمانداری قدر دانی کرد و ازمسئولان ذیربط خواست از تجارب و توانمندی ابراهیم خانی استفاده کنند.

🔶فتح الله توسلی نماینده مردم در مجلس ضمن ارزوی موفقیت برای مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ و با اشاره به بخشی از اقدامات خود از همکاری تمامی مدیران شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: پیگیری مشکلات مردم من الجمله مسائل زیرساختی و رفع محرومیت ها از مهمترین وظیفه ماست، حل مشکلات مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ نگاه ویژه و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی را می طلبد.

🔶توسلی از مسولان خواست در بین مردم حضور پیدا کنند و بدنبال حل مشکلات مردم باشند و این امر را عامل افزایش رضایتمندی اجتماعی وامنیت ملی برشمرد.

🔶نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در ادامه گفت: با شناختی که از آقای غلامی دارم، ان شاالله با تلاش مضاعف و همکاری مستمر بتوانیم گام های موثری در راستای توسعه شهرستان برداریم

🔶در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان ضمن تقدیر از زحمات ابراهیم خانی و تشکر از زحمات، پیگیری های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ اظهار کرد: نماینده مردم بهار و کبودراهنگ جزو شاخص ترین و پرتلاش ترین و پیگیر ترین نمایندگان استان است که باید فرمانداران کبودراهنگ و بهار جهت توسعه و رشد شهرستان ها با ایشان همکاری و همفکری کنند

🔶در پایان این مراسم نیز غلامی فرماندار جدید شهرستان ‌کبودراهنگ با بیان اینکه بنده بعنوان نماینده دولت، خادم مردم هستم گفت: با توجه به وجود دولت انقلابی اقای رئیسی، وظیفه بنده نسبت به سالهای گذشته سنگین تر شده است و دست در دست نماینده مردم بهار و کبودراهنگ و همراهی مدیران شهرستان پیگیر مسایل و مشکلات مردم هستم.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار