كدخبر: 3451 تاريخ : 27 می 2024 - 10:43

رفع نقاط حادثه خیز بهار و کبودراهنگ سرعت می‌گیرد/بازدید ۸ ساعته از تمامی محور های حوزه انتخابیه

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: با هدف ارتقا ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای از نقاط حادثه خیز شهرستانهای بهار وکبودراهنگ بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، به درخواست فتح الله توسلی نماینده مردم در مجلس،مهندس اهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،تعدادی از معاونین راهداری و معاون عمرانی فرمانداری و تیم فنی راهداری از راه های مواصلاتی و نقاط حادثه خیز شهرستان بهار و کبودراهنگ بازدید بعمل آمد و دستورات لازم توسط مدیرکل صادر شد.

فتح الله توسلی در این باره گفت : شهرستان کبودرآهنگ به خاطر دارا بودن جاذبه های طبیعی گردشگری مانند غار علیصدر،تالاب شیرین سو و… هر ساله پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران در شهرستان می باشد و وسیع ترین شبکه راه های استان را داراست همین موضوع ضرورت ارتقاء ایمنی راه های شهرستان منطقه را افزایش داده است .

وی افزود : تصادفات جاده‌ای به دلیل ناایمن و یا غیراستاندارد بودن محورها در حوزه انتخابیه پذیرفتنی نیست و باید ایمن سازی این مسیر‌ها به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنک با اشاره به اینکه حدود ۱۶ نقطه حادثه خیز در شهرستان کبودراهنگ شناسایی شده است گفت : در بازدید ۸ ساعته از نقاط حادثه خیز تأکید شد که ایمنی راه ها با بررسی کارشناسی که صورت گرفت افزایش پیدا کند تا شاهد کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

فتح الله توسلی ادامه داد: در این بازدید تصمیمات لازم برای تسریع در ایمن سازی،روکش آسفالت،رفع نقاط حادثه خیز و احداث شانه خاکی و خط کشی معابر احداث پل و نصب علائم که می‌تواند در راستای کاهش تلفات جاده‌ای موثر باشد تأکید شد.

وی افزود: در همین راستا طی تماسی که با آقای امانی رئیس سازمان راهداری کل کشور و معاون این سازمان صورت گرفت مقرر شد که اعتبارات لازم برای تسریع در انجام پروژه های راهداری شهرستان های بهار و کبودراهنگ تأمین شود.

توسلی با بیان اینکه مجلس به عنوان پناهگاه مردم ، مشکلات و مطالبات مردم را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد، گفت: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری خوبی دارند و همه متحد و متفق القول هستند تا ایمن سازی راه ها و کار اصلاح نقاط حادثه خیز هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

وی افزود: همچنیین در این بازدید پیمانکار پروژه کهنه حصار (بخش گل تپه) -قزانقره (بیجار) -باشقورتاران (بخش شیرین سو) حضور داشت و احداث این مسیر آغاز شده و تعهد شد که حداقل ۵ کیلومتر که سالیان سال از مطالبات مردم منطقه می باشد زیرسازی و آسفالت آن انجام شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه زیربنای توسعه حوزه انتخابیه راه است، گفت: توسعه استان و حوزه انتخابیه مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های حمل و نقلی است و برای اینکه توسعه آینده شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ با تهیه زیرساخت‌ها همگام باشد، باید مطالعات دقیق صورت گیرد.

فتح الله توسلی در پایان گفت: به درخواست بنده مطالعات احداث راه شاوه مهاجران انجام شده و اخیرا با همت مردم شریف مهاجران و کمک امام جمعه محترم شهر مهاجران اقداماتی برای احداث راه انجام شده که قرار شد ادارات راهداری هم کمک کنند و از طرف دیگر ان شاءالله در کمیته برنامه ریزی هم اعتبارات لازم توسط فرمانداران محترم مساعدت خواهدشد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار