كدخبر: 3648 تاريخ : 19 ژوئن 2024 - 13:09

دیدار نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ با رئیس کمیته امداد کشور

فتح الله توسلی،نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در نشستی با آقای سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مسائل و مشکلات مددجویان تحت پوشش این نهاد و سایر موضوعات مرتبط را بررسی کرد و دستورات لازم را اخذ نمود.

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، در این دیدار که در راستای پیگیری مطالبات مددجویان کمیته امداد برگزار شد؛ با توجه به اهمیت محرومیت زدایی و رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش این نهاد، وی خواستار افزایش تخصیص وام های ودیعه مسکن،بازسازی مسکن های فرسوده،خدمات حمایتی و درمانی و فراهم آوردن شرایط اشتغال زایی برای مدد جویان شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه تاسیس کمیته امداد از ابتکارات امام راحل (ره) در جهت محرومیت‌زدایی و داشتن جامعه‌ای بدون فقر همراه با حفظ کرامت انسانی بود گفت: وظیفه مجلس همراهی و حمایت از این نهاد مقدس در راستای رسیدگی به وضعیت نیازمندان جامعه است.

فتح الله توسلی گفت:کمیته امداد به عنوان دستگاهی برای ارائه خدمات به ضعیف‌ترین اقشار جامعه، رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد و مجلس نیز در برنامه هفتم و بودجه توجه ویژه ای به این نهاد داشت.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در پیشرفت و توسعه کشور نقش بسزایی دارد و مردمی بودن از ویژگی بارز این نهاد است، گفت: تلاش و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در گرداندن چرخ توسعه کشور بسیار تاثیرگذار است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در پایان با قدردانی از اقدامات این نهاد در راستای حمایت از مددجویان با تأکید بر اینکه خدمت به محرومین کاری ارزشمند بوده خواستار توجه بیشتر این نهاد مردمی در زمینه های اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی و درمانی شد.

گفتنی است در شهرستان های بهار و کبودراهنگ بیش از ۱۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار