كدخبر: 3765 تاريخ : 6 جولای 2024 - 14:53

بیانیه فتح الله توسلی، در پی اعلام نتیجه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

توسلی، نماینده مردم شریف شهرستان های بهار وکبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در پی اعلام نتیجه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات ۱۵ تیر نیز برگزارشد که تیری بود بر قلب دشمنان این ملت که عزت وسربلندی ایران عزیز را نمی خواهند. سر تعظیم برآستان حضرت حق فرود می آورم و بخاطر این لطفش بر ملت ایران سجده شکر بجای می آورم.
برگزاری سه انتخابات در ظرف ۴ ماه در هیچ جای دنیا سابقه ندارد؛ خداوند منان را بخاطر وجود رهبری حکیم و آگاه شکر گزاریم؛ رهبری که آینده نگری و نگاه راهبردی اش به حکمرانی بی نظیر است.
خدا را بخاطر وجود ملتی مقاوم، استوار وآگاه سپاس می گویم ؛ ملتی که خستگی را خسته کرده و با حضور معنا دار خود در مرحله دوم انتخابات ؛ به کسانی که مرحله اول انتخابات را تحلیل وارونه می کردند؛ درس دادند. از ملت عزیز ایران و مردم شریف حوزه انتخابیه تشکر می کنم و دستشان را می بوسم .
از تک تک کاندیداهای محترم بخاطر حضور و تلاششان برای افزایش مشارکت، ارتقای منزلت ملی و افزایش قدرت ملی تشکر می کنم .
اینجانب ضمن تبریک به جناب آقای دکتر پزشکیان که توانستند اکثریت آرا را بدست آورند و منتخب مردم باشند ؛ برخود لازم می دانم از رهبری عزیز وحکیم ایران؛ دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی، نظامی و انتظامی ؛ خدماتی، رسانه ها ، مطبوعات و فعالان فضای مجازی در سطح ملی ومنطقه ای و… بخاطر خلق این حماسه عظیم تشکر کنم.
به روح مطهر شهدای عزیز خدمت، بویژه شهید آیت الله رئیسی درود می فرستم و برای دولت آینده آرزوی توفیق خدمت دارم. بدون شک مجلس شورای اسلامی نهایت همکاری خود را با منتخب مردم خواهد داشت و از هیچ تلاشی برای موفقیت دولت آینده فروگذارنخواهد کرد.

توسلی نماینده مردم شریف بهار وکبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی
شانزدهم تیر۱۴۰۳

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار