كدخبر: 3851 تاريخ : 23 جولای 2024 - 11:51
توسلی:

فقدان برنامه زمان بندی قطعی برق ظلم مضاعف به مردم است

نمیانده مردم شریف بهار و کبودراهنگ گفت : پیگیر مشکلات مربوط به کمبود سوخت کشاورزان هستیم؛ سازمان جهاد کشاورزی استان باید موضوع را مدیریت و رفع مشکل کند.

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در گفتگویی با بیان اینکه قطع برق،کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است گفت: کارشناسان معتقدند که با قطع برق چاه های کشاورزی، منجر به کاهش تولید محصولات کشاورزی می شود.

فتح الله توسلی با اشاره به اینکه برای زمان‌بندی قطع برق هیچ برنامه‌ای وجود ندارد، عنوان کرد: قطع یک باره برق در شهر ها و روستاها موجب گلایه شده و این ظلم مضاعفی به مردم است.

وی در ادامه گفت: کشاورزان به شدت در تأمین سوخت تراکتورها و کمباین ها دچار مشکل هستند و به سختی سوخت تهیه می کنند که باید سازمان جهاد کشاورزی استان این موضوع را مدیریت و رفع مشکل کند.

نماینده مردم بهار ‌و کبودراهنگ در مجلس بیان کرد: کشاورزی که در این شرایط سخت اقتصادی در حوزه تولید فعالیت دارد نباید با معادله چندمجهولی مواجه شود و این وضعیت اصلا پذیرفتنی نیست.

توسلی افزود: با پیگیری های انجام شده بخشی از سهمیه ای که کاهش یافته بود برگشت اما مقدار در نظرگرفته شده پاسخگوی نیازکشاورزان نیست.

گفتنی است پیش از این توسلی نماینده مردم در مجلس در مکاتبات خود با سرپرست ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی و در نطق های خود در صحن مجلس خواستار توجه به این گلایه کشاورزان شده است.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار