كدخبر: 3743 تاريخ : 4 جولای 2024 - 23:57

پیام توسلی بمناسبت چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در پیامی فرارسیدن چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به تمام دست‌اندرکاران مدیریت شهری و روستایی تبریک گفت.

پیام توسلی بمناسبت چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، متن این پیام بدین شرح است:

«۱۴ تیرماه که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات خادمان مردم در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری و روستایی است که به صورت شبانه روزی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌ورزند و بی شک هر خدمتی که در جهت رفاه حال مردم صورت پذیرد موجب خشنودی خداوند قرار می‌گیرد.

دهیاران و شهرداران به عنوان خادمین مردم در روستاها و شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت و باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.

اینجانب ضمن تبریک چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری به تمامی تلاشگران این عرصه بر این باورم که با همت خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها و با بهره گیری از پتانسیل های اقتصادی،کشاورزی و گردشگری و با جلب مشارکت های اجتماعی و همراهی سرمایه گذاران , شاهد شکوفایی بیش از پیش شهر و روستاهای حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ باشیم.

                فتح الله توسلی 
خادم مردم شریف بهار و کبودراهنگ

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار