كدخبر: 4078 تاريخ : 22 آگوست 2024 - 16:56

پیام توسلی،نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ بمناسبت روز پزشک

فتح الله توسلی،نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ با صدور پیامی، روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت و از مجاهدت های خالصانه این عزیزان قدردانی کرد.

پیام توسلی،نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ بمناسبت روز پزشک

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن یکم شهریورماه، سالروز بزرگداشت طبیب الاطباء شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک فرصتی است برای تقدیر از سپید جامگانی که با علم و دانش و در اوج فروتنی ، درد و رنج بیماری را از جان انسانها، دور می کنند.

مطمئنا ارزشمند ترین نوع خدمت به انسانها مرهم محبت نهادن برآلام جسم و جان آنان و زدودن رنج و اندوه دل افسردگان و کمک به بازگرداندن حیات طیبه به آنهاست.

به واقع پزشکان، ضامن سلامت جامعه می‏باشند و در این راستا مجلس دوازدهم همراه با دولت وفاق ملی ،مطالبات این قشر از جامعه را پیگیری خواهد کرد و تلاش می شود تا قدری از زحمت های شبانه روزی پزشکان در جای جای نظام سلامت جبران شود.

اینجانب ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله الحسین (ع) وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی و سلامت که با از خود گذشتگی به عالی‌ترین درجه رفیع شهادت نائل شدند، روز پزشک را به تمامی پزشکان به ویژه پزشکان متعهد و سخت کوش شهرستان های بهار و کبودراهنگ تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه از درگاه حضرت احدیت سلامتی و توفیق خواستارم.

فتح الله توسلی
نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار