كدخبر: 4377 تاريخ : 30 سپتامبر 2024 - 15:04

شهادت سید حسن نصرالله ضربه بزرگی بود اما مقاومت قوی‌تر از قبل خواهد شد

فتح‌اله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، تأکید کرد: مقاومت اسلامی پس از این ضایعه قوی‌تر از قبل خواهد شد و جمهوری اسلامی با قدرت بیشتری به مقابله با دشمنان ادامه می‌دهد.

شهادت سید حسن نصرالله ضربه بزرگی بود اما مقاومت قوی‌تر از قبل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، فتح‌اله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، ضمن ابراز تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: ما شخصیت بسیار بزرگی را از دست دادیم. سید حسن نصرالله یک شخصیت بی‌نظیر در جهان اسلام بود و تأثیر عمیقی بر جریان مقاومت و مبارزه با صهیونیسم داشت.

توسلی با اشاره به تجربه ۳۰ ساله خود در مطالعه و کار در منطقه غرب آسیا، بیان کرد: من سال‌ها در لبنان، عراق، سوریه و عربستان سعودی فعالیت داشتم و به خوبی با منطقه آشنا هستم. شهادت سید حسن نصرالله یک ضربه بزرگ برای مقاومت بود، اما نباید فراموش کنیم که این شخصیت بزرگ یک تشکیلات قدرتمند را پشت سر خود ساخته است. ما در سال ۲۰۰۶ هم حوادث مشابهی داشتیم و حزب‌الله لبنان توانست از آن ضربات قوی‌تر بیرون بیاید. همان‌طور که پس از شهادت سید عباس موسوی، حزب‌الله قدرتمندتر ظاهر شد، پس از شهادت سید حسن نصرالله نیز مقاومت قوی‌تر خواهد شد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار