كدخبر: 4479 تاريخ : 22 اکتبر 2024 - 13:29

جلسه توسلی با وزیر صنعت،معدن و تجارت

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ درجلسه ای با دکتر اتابک وزیر صمت ضمن تشریح موقعیت حوزه انتخابیه خود به معرفی پتانسیل های صنعتی و معدنی در شهرستان های بهار و کبودراهنگ پرداخت و همچنین مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بخش خصوصی را بصورت شفاف با وزیر مربوطه در میان گزاشت .

جلسه توسلی با وزیر صنعت،معدن و تجارت

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ به اهمیت فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ اشاره کرده و گفت: حضور و فعالیت هر سرمایه گذار به اشتغالزایی، درآمدزایی و در مجموع رونق اقتصادی منجر می شود لذا معطل و درگیر کردن سرمایه گذاران درست نیست و روان سازی خدمات جذب سرمایه گذاری و همچنین فراهم کردن امکانات و زیرساخت های لازم برای سرمایه‌گذاران ضروری است.

وی تصریح کرد: با وجود چندینشهرک و ناحیه صنعتی در حوزه انتخابیه، راکد بودن واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی قابل توجیه نیست و تبعات ناگواری برای اقتصاد کشور در پی دارد و می‌تواند انگیزه سرمایه‌گذاری را کاهش دهد و فعال شدن آنها بار‌ها مورد تاکید قرار گرفته که با تخصیص اعتبارات و منابع لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه راکد و راکد باید به سرانجام برسد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: با توجه به محرومیت منطقه خواستاریم ایمیدرو وایدرو چندین پروژه کوچک و بزرگ در قالب مسئولیت اجتماعی در زمینه‌های مختلف در شهرستان های بهار و کبودراهنگ انجام دهند.

بررسی مشکلات شهرکها ونواحی صنعتی و رفع مشکلات آنها از جمله موارد بیان شده در این دیدار بود که در این خصوص نماینده مردم بهار و کبودراهنگ از وزیر محترم صمت دستوراتی را اخذ کردند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار