كدخبر: 4463 تاريخ : 19 اکتبر 2024 - 21:19
توسلی در بازدید از شهرک سینمایی دفاع مقدس:

شهرک سینمایی دفاع مقدس ظرفیت ملی است /سریال سلمان فارسی یادآور جایگاه تاریخی ایرانیان در میان یاران پیامبر و صدر اسلام است

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در بازدیدی از شهرک سینمایی دفاع مقدس، از نزدیک در جریان آماده سازی چند سریال دفاع‌مقدس و مجموعه سلمان فارسی قرار گرفت.

شهرک سینمایی دفاع مقدس ظرفیت ملی است /سریال سلمان فارسی یادآور جایگاه تاریخی ایرانیان در میان یاران پیامبر و صدر اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به این بازدید گفت: کاری که برای به تصویر کشیدن وقایع حماسی و تاریخ اسلام ودفاع مقدس انجام می‌شود، بسیار سخت و ارزشمند است؛ زیرا بخش هایی که هم از جنگ و هم از تاریخ اسلام وانقلاب و دفاع مقدس که تا بحال دیده نشده است به تصویر کشیده می شود که اهمیت دوچندانی دارد تا نسل ها با تاریخ اسلام و انقلاب آشنا شوند.
توسلی با اشاره به ساخت لوکیشن‌های ماندگار در سریال سلمان فارسی گفت:کاری که صورت می گیرد صرفاً خلق یک اثر نمایشی تلویزیونی نیست بلکه اثری برای تقویت حافظه تاریخی ایرانیان است تا بدانند چه جایگاهی در میان یاران پیامبر و صدر اسلام داشته اند.
وی‌ در پایان به اهیمت و ظرفیت شهرک سینمایی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فضای شهرک سینمایی دفاع مقدس باید به عنوان یک ظرفیت ملی برای تولید فیلم وسریال تقویت و حمایت شود.
در این بازدید،توسلی با تهیه کننده و برخی از بازیگران فیلم “جنگل” که جنایات منافقین و رشادت‌های رزمندگان در مقابله با آنان را به تصویر می کشد از جمله آقای مصطفی زمانی که پیشتر نقش حضرت یوسف ع را در سریال یوسف بازی کرده بود، گفتگو کرد ودرجریان روندتولید این فیلم ارزشمندقرارگرفت.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار