كدخبر: 3979 تاريخ : 6 آگوست 2024 - 14:14

پیام تبریک توسلی نماینده مردم شریف بهار وکبودراهنگ به مناسبت روز خبرنگار

نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

پیام تبریک  توسلی نماینده مردم شریف بهار وکبودراهنگ به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ متن این پیام به شرح ذیل است :

بنام خداوند خالق قلم
با نکوداشت یادو نام خبرنگار متعهد، شهید محمود صارمی وتمام خبرنگاران شهید که جان خود را درراه اطلاع رسانی صحیح ازتحولات فدا کردند ازجمله خبرنگاران حوزه مقاومت،روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی خصوصا همکاران خود درنشریات، رسانه ها، گروهها وکانالهای فضای مجازی حوزه انتخابیه که خواسته های بحق مردم را پیگیری می کنند، تبریک عرض می کنم.
عرصه خبرنگاری صحیح،کمتر از رزم نیست،آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب زیربنای یک جامعه آگاه است وخبرنگار واقعی به دور ازهرگونه تعصب،اخبار واقعی را به مردم منتقل میکند وهمزمان اقدامات مثبت وخدمات نظام را نیز برای عموم نمایان می کند.
مسئولان محترم،رسانه ها رادر مقابل خود نبینند بلکه درکنار و همراه خود ببینند و طبیعتا رسانه خوب رسانه ای است که ازانتشارهرگونه خبری که کذب است و ممکن است به آبرو و حیثیت افراد آسیب بزند خودداری کندزیرا ضمن سلب اعتماد عمومی،جایگاه خبرنگار و رسانه را تنزل می دهد.
امید است در پرتو عنایات الهی،همراهان رسانه‌ای مانند همیشه،خستگی‌ناپذیر در مسیر رسالت عظیم خودثابت قدم باشند و دراین بین حمایت‌های مجدانه از این قشر دلسوز همواره باید مورد توجه قرار گیرد. برای تک‌تک عزیزان آرزوی توفیق وسربلندی دارم،انشاء الله
فتح الله توسلی
نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ
مدیرمسئول نشریه چشم انداز آینده وصدای کورنگ

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار