كدخبر: 4252 تاريخ : 15 سپتامبر 2024 - 12:22
توسلی در نشست با مدیرعامل بانک مسکن:

تأمین و ساخت مسکن مهم ترین نیاز اساسی جامعه/تقویت سرمایه بانک مسکن پیگیری می شود

توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در نشست با مدیرعامل بانک مسکن بر حمایت های مجلس دوازدهم از بانک مسکن و ضرورت توجه ویژه به مسکن ملی در نقاط محروم تاکید کرد.

تأمین و ساخت مسکن مهم ترین نیاز اساسی جامعه/تقویت سرمایه بانک مسکن پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این نشست با اشاره به اینکه تامین و ساخت مسکن یکی از مهم‌ترین نیاز‌های اساسی مردم جامعه محسوب می‌شود گفت:باتوجه به اینکه اقشار ضعیف و متوسط برای تأمین مسکن مورد نیازشان با مشکلات جدی روبه‌رو هستند،باید زمینه دسترسی آنان به مسکن مناسب مهیا شود.

فتح الله توسلی گفت: حل و فصل مسکن باید اولویت اساسی دولت باشد به‌ نحوی که اگر این موضوع حل نشود، طرح‌هایی همچون جوانی جمعیت نیز پیش نخواهند رفت.

وی با بیان اینکه بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یک بانک پیشرو مطرح است گفت:بانک مسکن با پرداخت تسهیلات مسکن، کار ارزشمندی انجام می دهد و باید تلاش کرد تا با تقویت توان مالی این بانک، پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن بدون وقفه انجام شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ اظهار داشت : اقداماتی در جهت اجرای پروژه های مسکن ملی در شهرستان های بهار و کبودراهنگ انجام شده که در این راستا باید حمایت های لازم جهت تسریع در تکمیل آن صورت گیرد.

توسلی در ادامه گفت: تلاش خواهیم کرد که حمایت های لازم از بانک های تخصصی انجام شود.

وی افزود: در این جلسه با دستور مدیرعامل بانک مسکن مشکل ۷۹ متقاضی مسکن مهر کبودراهنگ که سالها ناتمام مانده بود حل و دستورات لازم داده شد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار