كدخبر: 4357 تاريخ : 28 سپتامبر 2024 - 23:24

پیام توسلی نماینده مردم شريف شهرستانهای بهار و کبودراهنگ به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

پیام توسلی نماینده مردم شريف شهرستانهای بهار و کبودراهنگ به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
◾️سید حسن نصرالله، سید مقاومت که عمر پر برکت خود را در مبارزه با استکبار و صهیونیسم گذراند، به شهادت رسید،این خبر تلخ ترین و دردناک‌ترین خبری است که جهان اسلام و تشیع بعد از ارتحال امام (ره) دریافت کرد.

◾️جهان اسلام، مرد بزرگی را از دست داد که مادر گیتی همچو فرزند نزاد. رهبری حکیم ؛عاقل ؛استراتژيست، ولایتمدار ،دلسوز ،شجاع و هرآنچه که خوبان همه دارند او یکجا داشت.

◾️رژیم صهیونیستی جنایت دیگری بر فهرست بی شمار جنایات خود افزود و با این جنایت بزرگ ،خون همه آزادیخواهان و آزادگان جهان به جوش آمده است .این رژیم جنایتکار بداند که شهادت سید ، پایان سید نیست بلکه آغاز نصربزرگی است که خدا وعده داده است.

◾️سکوت جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر و کشورهای مسلمان مشوقی برای جنایت اسرائیل بوده و هست اما قدرت نمایی های اخیر این رژیم بدون شک بی پاسخ نخواهدماند و فرماندهی معظم کل قوا ،شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح درکنار نیروهای مقاومت تدابیر لازم را برای پاسخ قاطع به این همه جنایت خواند اندیشید.

◾️اینجانب این جنایت بزرگ را محکوم نموده و به روح شهیدمقاومت و تمام شهدا درود می فرستم.از خداوند منان برای مردم مقاوم لبنان بویژه عزیزان حزب الله سلامتی و سربلندی و برای مجروحان جنایات اخیرصهیونیستها شفای عاجل مسالت دارم و شهادت بزرگمرد تاریخ و سیدالشهدای لبنان را به مقام معظم رهبری و تمام دوستداران مقاومت تسلیت عرض می کنم.

فتح الله توسلی – نماینده مردم شریف شهرستان های بهار وکبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی

            

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار