كدخبر: 4444 تاريخ : 16 اکتبر 2024 - 11:11
توسلی:

نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ایران اسلامی است

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در نشستی با فرماندهی و کارکنان بخش های مختلف انتظامی شهرستان بهار دیدار و گفتگو کرد .

نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، در این دیدار توسلی ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای نیروی انتظامی به تمامی کارکنان که با از خودگذشتگی و تحمل کاستی ها، خالصانه در تأمین امنیت و آرامش کشور و شهرستان تلاش میکنند و از خانواده محترمشان که در اجرای مأموریت این عزیزان را یاری می کنند، تشکر و قدردانی نمود.

توسلی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز جایگاه ویژه ای در جامعه دارد و سنگربان امنیت , آرامش و آسایش مردم هستند ، افزود: نیروهای نظامی ما بسیار مظلوم و خالصانه در حال تلاش و کوشش هستند و از رسانه ها میخواهیم بازخورد کارها و تلاش های این نیروهای خدوم را به مردم برسانند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار, صلابت,عزت نفس, مهربانی و رافت است و امنیت اعم از امنیت اجتماعی, روانی و اخلاقی جامعه از ارکان پیشرفت هر کشوری است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده اند تا امنیت کشور را در عرصه های اجتماعی و اخلاقی بهم بریزند، گفت: اما به برکت نگهبانان خستگی ناپذیر هرگز به مقصود شوم خود نخواهند رسید.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار