كدخبر: 4471 تاريخ : 19 اکتبر 2024 - 21:45
امام جمعه لالجین:

باید از ظرفیت بالا و توانمندی توسلی برای رفع مشکلات شهرستان به نحو احسن استفاده کنیم

حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین در خطبه ۲۷ مهر نماز جمعه در جمع نمازگزاران به نشانه‌های وجود اخلاص در انسان اشاره کرد و گفت: یکی از آثار و برکات اخلاص در زندگی این است که انسان صاحب حکمت می‌شود.

باید از ظرفیت بالا و توانمندی توسلی برای رفع مشکلات شهرستان به نحو احسن استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین در خطبه ۲۷ مهر نماز جمعه در جمع نمازگزاران به نشانه‌های وجود اخلاص در انسان اشاره کرد و گفت: یکی از آثار و برکات اخلاص در زندگی این است که انسان صاحب حکمت می‌شود.

وی ادامه داد: اثر اخلاص باید حکمت در قلب باشد البته هر انسانی صاحب حکمت نمی‌شود انسانی که بتواند قلب خود را اداره کند می‌تواند حکمت را درون قلب خود جایگزین اعمال شر کند.

امام جمعه لالجین به آثار و برکات تقوا در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: افزایش روزی انسان، آسانی و راحتی امور, گشایش در امورات،خروج از شبهات دنیایی،فرقان و قدرت تشخیص حق از باطل از برکات وجود تقوا در انسان است. 

وی اذعان داشت: جز از راه تقوا قدرت تشخیص راه درست و موفقیت در آزمون الهی امکان‌پذیر نیست.

وی اظهار کرد : پروژه تعریض محور ینگجه به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز لالجین هر ساله در تصادفات مختلف فوتی‌های بسیاری می‌داد و با چنین وضعیتی در ۴۰ سال گذشته هیج اقدامی برای رفع و اصلاح این نقطه حادثه خیز انجام نگرفته بود. 

فتح الله توسلی پیگیری بسیار خوبی برای تزریق اعتبار به پروژه محور ینگحه داشته‌اند و طی این مدت این پروژه در مقایسه با سایر پروژه‌های سطح استان از روند خوبی برخودار بوده است

اتفاقات خوبی طی دو سه هفته اخیر در شهر لالجین افتاده است .همت و پیگیری فرماندار و معاونت عمرانی فرمانداری قابل تقدیر است.با وجود توانمندی استاندار جدید افق روشنی برای استان متصور است.

درقضاوت راجع به نماینده مردم بهار و کبودراهنگ لازم است عملکرد ایشان با نمایندگان گذشته مقایسه شود

معتقدم قضاوت‌ها بعضاً در مورد نماینده محترم منصفانه نیست.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار