كدخبر: 124 تاريخ : 17 ژانویه 2018 - 08:56

اهدای سومین مرحله جهیزیه آبشار عاطفه ها به نوعروسان کبودراهنگی

مدیر موسسه آبشار عاطفه ها در شهرستان کبودراهنگ گفت:در سومین مرحله اهدای جهیزیه به زوج های جوان توسط آبشار عاطفه ها 27جهیزیه به نوعروسان کبودراهنگی اهدا گردید.

اهدای سومین مرحله جهیزیه آبشار عاطفه ها به نوعروسان کبودراهنگی

جشن سومین مرحله اهدای جهیزیه به زوج های مستعد با حضور ۳۰۰خیر و نیکوکار در سالن اجتماعات دبیرستان شهید سادلجی کبودراهنگ برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان کبودراهنگ، بخشدار بخش مرکزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

در ابتدای این جشن آسیه قدسی مدیر موسسه آبشار عاطفه ها در شهرستان کبودراهنگ ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از زحمات خالصانه خیرین این شهرستان اظهار داشت:موسسه خیریه آبشار عاطفه ها یک نهاد مردمی است که سعی دارد با دستان مهرورز شما خیرین گرامی سایه های برخی کاستی ها و فاصله های طبقاتی در سطح جامعه را از سر خانواده های بی بضاعت کم نماید.

وی ب ا اشاره به فعالیت های ۱۴ماهه این نهاد در شهرستان کبودراهنگ افزود:با کمک شما خیرین گرامی در طول این ۱۴ماه امروز ما اعلام می کنیم که موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها در سومین مرحله از اهدای جهیزیه به زوج های جوان ۲۷جهیزیه به نوعروسان مستعد اهدا خواهد کرد.

قدسی جذب خیر توسط این نهاد را از اولویت های مهم آبشار عاطفه ها دانست و اضافه داشت:ما در این نهاد خیریه در تلاش هستیم تا با جذب و شناسایی و سازماندهی نیکوکاران چتر بزرگی از حمایت های شما خیرین عزیز را بر سر نیازمندان شهرستان بگسترانیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ به عنوان سخنران اصلی برنامه با توجه به سفارش موکد امیرالمومنین (ع) در کمک به محرومین گفت:کمک به محرومین از مولایمان امام علی (ع)برای ما شیعیان و رهروان ولایت به یادگار مانده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات آبشار عاطفه ها در سراسر کشور و همچنین شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد:آبشار عاطفه ها چشمه ای است که از بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)سرچشمه می گیرد و کرامت این امام رئوف در سراسر کشور نیازمندان را سیراب می کند.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ کمک به تشکیل خانواده در آبشار عاطفه ها را کاری بسیار پسندیده دانست و تاکید کرد:کمک به سهولت در امر تشکیل یک خانواده اسلامی عملی است بسیار ارزشمند و تا زمانی که از نسل این دو زوج فرزندان مسلمان به عمل بیاید و خداوند را ستایش کند به عنوان باقیات الصالحات خیرین محسوب می شود.

حجت الاسلام باقری حضور مردم در این نهاد های خیریه را لازمه ی جامعه اسلامی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت:هرجا که مردم ما پیش قدم شده اند به یمن قدوم این مردم خداوند بر آن کار برکت انداخته و ما در آن کار موفق شده ایم و موفقیت در این کار به همت شما خیرین گرامی بستگی دارد که فعالیت های آبشار عاطفه را در بین مردم این شهرستان تبیین نمائید.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار