كدخبر: 251 تاريخ : 2 فوریه 2018 - 17:06

ایجاد ۲۷۰ فرصت شغلی با بهره برداری از طرح های دهه فجر در کبودراهنگ

اتمام گازرسانی به 6 روستا، اجرای طرح خیریه توانبخشی و بهره برداری از اورژانس اجتماعی بهزیستی از جمله طرح های دهه فجر کبودرآهنگ است.

ایجاد ۲۷۰ فرصت شغلی با بهره برداری از طرح های دهه فجر در کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ گفت: حدود ۲۰۰ طرح با اعتبار یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال دهه فجر امسال در این شهرستان بهره برداری می شود که با راه اندازی این طرح ها ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ،احسان قنبری در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: اتمام گازرسانی به ۶ روستا، اجرای طرح خیریه توانبخشی و بهره برداری از اورژانس اجتماعی بهزیستی از جمله طرح های دهه فجر کبودرآهنگ است.
وی با بیان اینکه برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه برای دهه فجر امسال پیش بینی شده است اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه و عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای والامقام در برنامه ها قرار دارد.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاد فرصت های شغلی از مدیران و کارشناسان فعال در بانک های عامل شهرستان خواست تا همکاری لازم را با مراجعان در زمینه تسهیل در پرداخت تسهیلات داشته باشند.
وی گفت: سهم کبودرآهنگ از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تسهیلات روستایی ۱۴۶ میلیارد ریال است که در این باره تاکنون یک هزار و ۱۲۵ تن در سامانه ریالی رصد برای اشتغال ثبت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: ۷٫۲ درصد از جمعیت استان همدان در کبودرآهنگ ساکن هستند و سهم این شهرستان از تسهیلات اشتغال روستایی ۱۱٫۲ درصد است.
احمد توصیفیان در زمینه آخرین وضعیت تسهیلات اشتغالزا در سال ۹۶ افزود: این تسهیلات از منابع مختلف ۱۱ بانک عامل همدان شامل هفت هزار و ۹۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی، سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال رونق تولید و ۳۷۸ میلیارد ریال صندوق توسعه ملی تامین شده است.
او اضافه کرد: امسال تاکنون از محل تسهیلات کمیته امداد ۱۱۰ میلیارد ریال، بهزیستی ۶۰ میلیارد ریال و دیگر منابع نیز ۹۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
توصیفیان افزود: از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سهمیه تسهیلات اشتغال فراگیر تاکنون ۵۳۹ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شدند.
طبق آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در استان همدان تک رقمی است.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار