كدخبر: 369 تاريخ : 15 ژوئن 2018 - 21:01

حمایت قاطع مدیرمسئول صدای کورنگ از امام جمعه محترم شهرستان

اینجانب ضمن ابراز تاسف از این گونه اقدامات حمایت قاطع خود را ازاین مرد شریف و صبور و پرتلاش و دلسوز وولایی شهرمان اعلام می کنم.

حمایت قاطع مدیرمسئول صدای کورنگ از امام جمعه محترم شهرستان

در پی برخی اقدامات تحریک آمیز و غیر منصفانه ازسوی برخی افراد علیه نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه محترم ومحبوب ،حاج حسین توسلی مدیرمسئول دوماهنامه صدای کورنگ ضمن حمایت قاطع از حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای باقری، همه مردم ومسئولان را به وحدت وانسجام در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری دعوت نمود. متن پیام به شرح زیر است:
باسلام و احترام به همشهریان گرامی و آرزوی قبولی طاعات وتبریک عید سعید فطر . با خبر شدم که تعداداندکی از همشهریانی که سالها در برخی مراکز مذهبی حضور و نفوذ دارند اخیرا اقداماتی علیه حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب باقری امام جمعه عزیز و محبوب شهرمان آغاز کرده اند و درحال ایجاد برخی جوسازی ها علیه ایشان هستند. اینجانب ضمن ابراز تاسف از این گونه اقدامات حمایت قاطع خود را ازاین مرد شریف و صبور و پرتلاش و دلسوز وولایی شهرمان اعلام می کنم. مردم شهرستان خصوصا شهر کبودراهنگ به خوبی واقفند که ایشان از زمان حضور خود درشهرستان منشاخدمات بسیاری برای شهرمان شده است . این مرد بزرگ با حضور خود در بین مردم ،پیگیری جدی مطالبات مردم از طریق مسئولان محترم ،باردیگر بارقه امید را در دل مردم شهرستان زنده کرده است و بدون شک مردم نیز از ایشان حمایت کامل خواهند کرد . اگر چه مسئولان بالاتر شناخت کافی از این روحانی بی ادعا و پرتلاش دارند و تحت تاثیر برخی جو سازیها قرار نخواهند گرفت . از افرادی که به دلیل برخی دیدگاههای سیاسی نمی خواهند شهرستان مانند شهرهای دیگر پیشرفت کنند می خواهیم در کنار مردم قرار گیرند و با وحدت و همدلی بین مردم ومسئولان بویژه با توجه به معرفی فرماندار جدید که ایشان هم فردی متدین،باسواد و پرتلاش است ،شرایط فعلی شهرستان را تغییر دهیم و تقاضا داریم با برخی اقدامات مانع حرکتی که مدت کوتاهی است در شهرستان آغاز شده است نشوند . هفته گذشته استاندار محترم هم در مراسم معارفه جناب آقای مهدوی فرماندار محترم شهرستان مطالبی بیان فرمودند که شایسته نبود .اینکه شهر کبودراهنگ یک روستای بزرگ است و آقای مهدوی که ۲۰ سال پیش درشهرداری بوده مسئول است یا اینکه دکتر مهدوی که دکترای خود را با عنوان رساله مقاومتی به پایان رسانده در ساعات اداری درس خوانده است، مطالب شایسته ای در روز معارفه که همه انتظار دارند استاندار از فرماندار محترم حمایت کنند نبود.امیدواریم استاندار محترم نیز در دیدگاههای خود نسبت به شهرستان تجدید نظر کنند و توجه ویژه ای به این شهرستان نمایند . اگر بقول خودتان روستاست ناشی از محرومیتی است که وجود دارد بسم الله بفرمایید وشهرش کنید.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار