كدخبر: 428 تاريخ : 21 ژوئن 2018 - 18:23

دیدار مدیر مسئول و تعدادی از همکاران در صدای کورنگ با فرماندار محترم

دراین دیدار مدیرمسئول صدای کورنگ آمادگی خود و نشریه را برای حمایت از ایشان در راستای تحقق اهداف خدمتگزاری به مردم شریف شهرستان مورد تاکید قراردادند و با اشاره به وضعیت ویژه شهرستان ومحرومیت این شهرستان ،خواستار توجه ویژه ایشان به روستاها گردید

دیدار مدیر مسئول و تعدادی از همکاران در صدای کورنگ با فرماندار محترم

با هدف تبریک انتصاب جناب آقای دکتر مهدوی فرماندار محترم شهرستان کبودراهنگ ،آقای توسلی مدیر مسئول صدای کورنگ و تعدادی از همکاران در نشریه صدای کورنگ در تاریخ۹۷/۳/۳۰ با ایشان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمودند.
دراین دیدار مدیرمسئول صدای کورنگ آمادگی خود و نشریه را برای حمایت از ایشان در راستای تحقق اهداف خدمتگزاری به مردم شریف شهرستان مورد تاکید قراردادند و با اشاره به وضعیت ویژه شهرستان ومحرومیت این شهرستان ،خواستار توجه ویژه ایشان به روستاها گردید .همچنین از اقدام فرماندار محترم در بازدید از منطقه صنعتی ویان تشکر نمودند و ابراز امیدواری کردند که با تلاش فرماندار محترم و سایر مسئولان شهرستان واحدهای تعطیل شده در اسرع وقت فعالیت خود را آغاز نمایند تا چرخ تولید در شهرستان بچرخد وزندگی مردم نیز رونق بگیرد.
دراین دیدار فرماندار محترم با تشریح برخی دیدگاههای بسیار ارزشمند خود برای پیشرفت و توسعه شهرستان ، اعلام کردند که رسانه ها را همراه و همکار خود می دانند و حتما از نقد منصفانه استقبال می کنند و آن را کمکی به مدیران شهرستان می دانند. ایشان با اشاره به سوابق خدمتی خود در نهادهای مختلف که آخرین آن معاون فرماندار شمیرانات تهران بوده است ، اعلام کرد که از همه ظرفیتها برای توسعه شهرستان استفاده خواهد کرد.
وی همچنین گفت که نسبت از مدیران سختکوش شهرستان حمایت خواهد کرد اما حتما با توجه به روحیه کار وتلاش ایشان مدیران تنبل در ادامه کار ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند مگر اینکه خود را با مدیریت جدید که مدیریت کار وتلاش خواهد بود همراه نمایند.
صدای کورنگ برای فرماندار محترم شهرستان و سایر مسئولین محترم در دوره جدید آرزوی توفیق دارد و معتقد است که مردم شهرستان شایسته بهترینها هستند و بهترینها نیز با تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفیتهای منطقه ای، استانی و ملی حتما ممکن است.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار