كدخبر: 584 تاريخ : 9 آگوست 2018 - 11:16

فرمانده جدید انتظامی کبودراهنگ معرفی شد

سردار کامرانی صالح : استان همدان، سومین استان امن در کشور و شهرستان کبودراهنگ نیز اولین شهرستان امن این استان در ارزیابی های پلیس است .

فرمانده جدید انتظامی کبودراهنگ معرفی شد

بعد از ماهها که مسئولیت انتظامی شهرستان کبودراهنگ به صورت سرپرستی در اختیار جناب سرهنگ زنگنه قرار داشت ،درتاریخ ۱۵مردادنودوهفت جناب سرهنگ گلی به عنوان فرمانده جدید معرفی و از خدمات وزحمات سرهنگ زنگنه قدردانی شد .
به گزارش خبرنگار صدای کورنگ ،دراین مراسم که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرکبودراهنگ و باحضور امام جمعه محترم شهرستان فرماندار وسایر مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی شهرستان ؛نهادهای دولتی، روسای ادارات ،شوراهای اسلامی شهروروستا ودهیاران وائمه جماعات انجام شد،سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر وتشکر از زحمات سرهنگ زنگنه گفت:«همه ما باید امروز درکنار مردم باشیم و اجازه ندهیم کسی از نقطه ضعف ما استفاده کند بلکه روز بروز باید ارتباط خود با مردم را افزایش دهیم ، مردمی که حافظ انقلاب هستند. وی افزود: «امروزه امنیت جامعه مهم ترین مسئله وموضوع است ، دشمن ازراه اقتصادی واردشده است می خواهد امنیت را ازمابگیرد وهزینه های زیادی برای اغتشاش درکشور صرف نموده است که باهوشیاری مردم ومسئولین خنثی می شود امنیت پایدار مال همه مردم است همه باید سهیم باشیم »
فرمانده انتظامی استان همدان در این مراسم با اشاره به طرح مبارزه با کالای قاچاق که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است گفت :از ابتدای سال تا کنون ۷۵ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شده است.
سردار کامرانی صالح افزود : استان همدان، سومین استان امن در کشور و شهرستان کبودراهنگ نیز اولین شهرستان امن این استان در ارزیابی های پلیس است .
وی تصریح کرد: مردم استان از آغاز امسال تاکنون ۴۰۰ هزار بار با مرکز فوریتهای پلیس تماس گرفته اند .
صدای کورنگ ضمن تبریک،برای فرمانده حدید انتظامی کبودراهنگ وهمکارانشان آرزوی توفیق و سلامتی دارد و در راستای تامین امنیت عمومی جامعه درخدمت این عزیزان است

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار