كدخبر: 651 تاريخ : 8 اکتبر 2018 - 17:48
رستمی کیا در مصاحبه با صدای کورنگ

گفتند که چون رفتی دفتر دادی به آقای قالیباف یا رئیسی با شما کار نمی کنیم

تفاهم نامه ای که مسئولان شرکت سیاحتی علیصدر نوشتند دادند دست ما ، غیر قانونی بوده و نباید این کاررا می کردند و تازه متوجه شدیم که نتوانسته اند مالکیتش رو ثابت کنند و زمین متعلق به شرکت سیاحتی علی صدر نیست

بعد از نزدیک ۴سال فراز و نشیب و بحثهای مختلف رسانه ای و اظهارنظرهای مسئولان نظارتی ، قضایی و اجرایی در خصوص بزرگترین پروژه شهرستان و استان ، پروژه مجتمع تفریحی توریستی علیصدر به نتیجه نرسید و سرمایه گذار آن نیز مجبور به جمع کردن وسایل خود ازمحل پروژه شد . البته به گفته آقای رستمی کیا، پرونده همچنان در مراجع قضایی درجریان است . اما این موضوع قصه پرغصه حضور سرمایه گذار و سرنوشت آن در شهرستان است .
برای پیگیری این موضوع ؛ در همان تاریخی که مدیرعامل شرکت دیاکو سازه درحال ترک محل پروژه و جمع کردن وسایل کارگاه خود بود ،خبرنگار صدای کورنگ مصاحبه مفصلی را با ایشان انجام داد که بخشهای مهم این مصاحبه عینا به شرح زیر می باشد. بدون اینکه درباره اظهارات آقای رستمی کیا قضاوتی کرده باشیم ؛آماده ایم تا پاسخهای مسئولان محترم استان وشهرستان و شرکت سیاحتی علیصدر را نیز دراین باره بشنویم ؛ اما حقیقت این است که نباید این پروژه سه سال به این وضعیت باقی می ماند؛ قرار بود این پروژه عظیم مجتمع، تفریحی و توریستی روستای علیصدر در شهرستان کبودراهنگ برای بیش از ۲ هزار نفر از مردم بومی منطقه به خصوص جوانان در تخصص‌های مختلف، مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی فراهم کند و هزینه اجرایی هر فاز آن از۲۵۰ تا بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد اولیه شده بود.اما اکنون..

بخشهایی از مصاحبه صدای کورنگ با رستمی کیا.متن کامل در نشریه
__________
رستمی کیا:
– یک روز که بحث اشتغال مطرح بود، به آقای نیکبخت استاندارو آقای محمودی مدیر کل دارائی و اقتصادی استان گفتم بیایید به شما بگویم چند کارگر برای من کار کردندو بعضا بیمه هم رد کردم و لیست آنها را به شما می دهم بروید توی کشور ببینید الان کجا کار می کنند؛ همه بیکارند شاید از اون ۳۰۰ نفر ۱۰۰ نفرشون بیکار نباشند.
– تفاهم نامه ای که مسئولان شرکت سیاحتی علیصدر نوشتند دادند دست ما ، غیر قانونی بوده و نباید این کاررا می کردند و تازه متوجه شدیم که نتوانسته اند مالکیتش رو ثابت کنند و زمین متعلق به شرکت سیاحتی علی صدر نیست ، قسمتی مال شاملوهاست، مال اوقاف است و مال مردم که فروخته نشده و تحویل ما دادند . درآمدهای غار هم مال انفال هست و باید می رفت صندوق دولت ومال اینها نیست .ما بدون علم به این موضوع ما تمام تفاهم نامه را نوشتیم ؛چهار تا تفاهم حتی آقای عراقی معاون استاندار هم اخرین تفاهم نامه را که رئیس هیات مدیره بوده را امضا کردند.
-متاسفانه اشتغال زایی می خواهی انجام بدهی سیاسی اش می کنند، می خواهی کار فرهنگی انجام بدهی سیاسی اش می کنند ،هر کاری انجام بدی سیاسی می کنند که چرا توی فلان تیم بودید، چرا مثلا در تبلیغات آقای رئیسی بودید .اینها ربطی به اشتغال و کار آفرینی ندارد. متاسفانه نگرش سیاسی روی تمام مسائل باعث میشه تمام پروژه ها بخوابد یا کند بشودچرا به ستاد دکتر روحانی نیامدی !! به خود من گفتند که چون رفتی دفتر دادی به آقای قالیباف یا رئیسی دیگه بهت کار نمی دهیم .
_ فرماندار جدید که اصلا با سرمایه گزارها صحبت نمی کند!

-الان یک نفراست هم روستایی ما اسمش حمید زارعی است، خانه اش رافروخت آمدند همدان، بهش گفتند بیاتولید کن ۸۰میلیون بهت وام می دهیم .یک گزارش ازایشان بگیرید. گفتند بیایید فلان تولید را راه بنداز و۸۰میلیون وام می دهیم، کاررا راه انداخته بهش ۱۰میلیون وام دادند مانده با کلی بدهی وبدبختی

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار