كدخبر: 718 تاريخ : 7 نوامبر 2018 - 14:39

انتقاد شدید فرماندارشهرستان کبودراهنگ ازسازمان نوسازی مدارس

۵۰واحدمدرسه فرسوده درشهرستان است که سه واحد آن درحالت اضطراری ودرحال تخریب است ،چندین مدرسه د رحال ریزش سقف هست ؛بیش از ۱۵مدرسه هنوز با بخاری گرم می شود

انتقاد شدید فرماندارشهرستان کبودراهنگ ازسازمان نوسازی مدارس

فرماندار کبودراهنگ در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودراهنگ به شدت از عدم پاسخگویی آقای تیموری مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار صدای کورنگ در این جلسه که ۱۴آبان درفرمانداری کبودراهنگ تشکیل شد ،دکتر مهدوی اعلام کرد که ۵۰واحدمدرسه فرسوده درشهرستان است که سه واحد آن درحالت اضطراری و در حال تخریب است ،چندین مدرسه د رحال ریزش سقف هست ؛بیش از ۱۵مدرسه هنوز با بخاری گرم می شود و متاسفانه آقای تیموری مدیرکل محترم به فرمانداری و شهرستان پاسخگو نیست .درجلسه کمیته برنامه ریزی سازمان نوسازی مدارس پاسخی به عدم حذب اعتبارات نداشت .
هشدارهای مسئولان آموزش وپرورش دراین زمینه جدی است وفرماندارمحترم با جدیت اهمیت این موضوع را مطرح کردند که قابل تقدیر است .
سازمان توسعه ونوسازی مدارس و اداره آموزش وپرورش مسئول هرگونه حادثه ای است که ممکن است خدای نکرده به دلیل فرسودگی مدارس و سیستم گرمایشی اتفاق بیفتد.
هنوز چندین مدرسه درشهرستان ما به صورت کانکس است واین درشأن شهرستان نیست .جالب است که تخصیص اعتبار دربرخی موارد صفر است
اینکه سازمان نوسازی مدارس اعلام می کند ما به فرماندار و شهرستان پاسخگو نیستیم وبه تهران پاسخ می دهیم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
ما به عنوان رسانه این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم اتفاقی برای فرزندان محروم منطقه درفصل سرما رخ ندهد که هرگز ازآن نخواهیم گذشت

..

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار