كدخبر: 755 تاريخ : 21 نوامبر 2018 - 23:20

بخشدار مرکزی:اکنون بنده یک کبودراهنگی هستم

عمده ترین مشکل در شهرستان اشتغال و تولید است و این مسئله از دغدغه های مهم دولت ،استاندار و فرماندار و بنده نیز هست و باید در این خصوص کار مضاعف صورت گیرد.

دکتر جهانگیری مومیوند در تاریخ سی ام آبانماه نود وهفت درگفتگوبا خبرنگار صدای کورنگ گفت:بعد ازامضای حکم بنده توسط استاندار محترم اکنون من نیز یک کبودراهنگی هستم و باتمام وجود درخدمت مردم شهرستان خواهم بود.
بخشدار مرکزی دراین گفتگوی کوتاه با خبرنگارصدای کورنگ به مناسبت تبریک انتصاب ایشان ازسوی اقای توسلی وهمکاران درنشریه صدای کورنگ ؛ با اشاره به وظایف مسئولان درخدمتگزاری به مردم گفت:

💠ایجاد رضایتمندی، پیگیری و اجرای سیاست های دولت، اعتماد سازی زمینه ساز خدمت به مردم است .

❇️بنده اعتقاد دارم که کسی که دل در گرو انقلاب دارد برای حفظ ارزش های آن و خدمت به مردم دل می سوزاند و برای رضایتمندی خدا و خلق خدا گام برمی دارد بنده خوشنود هستم در شهرستانی خدمت میکنم که به دینداری معروف هستند و ۶۳۹ شهید در این راه تقدیم نموده اند.
شهرستان کبودراهنگ با منابع موجود چون غار علیصدر از منطقه توریستی به حساب می آید و ظرفیت های خوبی جهت توسعه وجود دارد .
ایشان در ادامه گفتند که به دستور فرماندار محترم دکتر مهدوی و سیاست های دولت، ‌اماده خدمت به مردم هستند وبا بهره گیری از رهنمودها، حمایت و نظارت فرماندار محترم وهمچنین با همکاری کلیه دستگاه ها و ارگانها و با کمک مردم و اهل رسانه به فعالیت خود و پیگیر مسائل مرتبط با بخش مربوطه خواهند پرداخت .
در ادامه ایشان به اشاره ای به اههم برنامه های خویش پرداختند.

🔹عمده ترین مشکل در شهرستان اشتغال و تولید است و این مسئله از دغدغه های مهم دولت ،استاندار و فرماندار و بنده نیز هست و باید در این خصوص کار مضاعف صورت گیرد.

🔹دهیاران بیشترین توجه خودرا بخش عمرانی معطوف نموده اند که قسمتی از وظیفه ان است واز حوزه های اجتماعی و فرهنگی غفلت کرده اند و نیاز به فعالیت بیشتری در این زمینه می باشد.

🔹ایجاد بانک شناسایی و اطلاعات نخبگان، کارافرین و … و بر قراری ارتباط بیشتر با جوانان و صاحب نظران لازمیه تداوم ارتباط موثر بین مردم و دولت مردان است.

🔹تشویق و ترغیب جوانان و مشتاقان برای حضوردر فعالیت زیست محیطی ،فرهنگی و اجتماعی و … و تشکیل سازمان های مردم نهاد برای حضور هر چه بیشتر مردم و اقشار مختلف جامعه در عرصه های اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی و… ضرورتی اجتناب ناپذیر است

🔹برنامه ریز ها ی کاربردی و علمی ، بررسی مسائل مربوط به محصولات روستایی، حفاظت از منابع زیرزمینی ، حفاظت از اراضی کشاورزی و ترویج مباحث کشاورزی _ پیگیری مسائل مرتبط به ورزش های همگانی و قهرمانی و همچنین استعداد یابی را از دیگر برنامه های خویش عنوان کرد .

جهانگیری از والاترین اهداف خود خدمت به مردم،جلب رضایتمندی ، پیگیری و اجرای سیاست های دولت طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی و همچنین ایجاد روحیه اعتماد، نشاط و شادی در جامع برشمرد .
برای جناب اقای بخشدار مرکزی آرزوی توفیق داریم.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار