كدخبر: 894 تاريخ : 5 ژوئن 2019 - 12:00

سخن مدیر مسئول در سومین شماره نشریه صدای کورنگ

جان گرفتن تولید در کشور بی شک نیازمند همت بلند مردم و مسئولان و توجه به ظرفیتهای بومی است . برنامه ریزی مستمر و دقیق، شناسایی ظرفیت های هر منطقه، بررسی ابعاد مختلف و موانع تولید، حمایت از سرمایه گذار وتولید کننده داخلی، فراهم نمودن زمینه رقابت سالم و مبانی و پیش نیازهای تولید هستند . تولید ملی در اشتغالزایی، کارآفرینی، افزایش بهره وری، بهبود وضعیت اجتماعی، رفاه زندگی و رشد و توسعه اقتصاد کشور نقش بسزایی ایفا می کند .امیدواریم مسئولین استان و شهرستان نیز در سطح استانی و بومی به این امر اهتمام ویژه داشته باشندتا شاهد رشد و توسعه همه جانبه استان و شهرستان باشیم

سخن مدیر مسئول در سومین شماره نشریه صدای کورنگ

 گردونه طبیعت سال دیگری را رقم زد و بهار دیگری را تجربه می کنیم که خود یادآور رستاخیز بزرگ است. اینجانب از جانب خود و همکارانم در مجموعه رسانه ای و فرهنگی صدای کورنگ آغاز سال جدید را به هم وطنان عزیز خصوصا هم استانی ها و همشهریان گرامی تبریک وتهنیت عرض می کنیم. براساس سنت زیبایی سالهاست با ابتکار مقام معظم رهبری هرسال به یک اسمی نامگذاری می شود تا مردم و مسئولان توجه ویژه ای به آن موضوع خاص نمایند و به شکلی سیاستهای خود را درآن راستا هدایت و مدیریت نمایند .

سال ۱۳۹۸ از جانب معظم له با شعار «رونق تولید» نامگذاری شده که که بیانگر اهمیت تولید و رونق گرفتن آن با هدف کاهش وابستگیهای ملی و افزایش سطح رفاه عمومی است . امیدواریم با همکاری تمامی نهاد ها و دستگاههای دولتی و خصوصی و حضور و مشارکت مردم عزیز در پایان سال شاهد ثمرات درخشان در عرصه تولید و خودکفایی باشیم. جان گرفتن تولید در کشور بی شک نیازمند همت بلند مردم و مسئولان و توجه به ظرفیتهای بومی است . برنامه ریزی مستمر و دقیق، شناسایی ظرفیت های هر منطقه، بررسی ابعاد مختلف و موانع تولید، حمایت از سرمایه گذار وتولید کننده داخلی، فراهم نمودن زمینه رقابت سالم و مبانی و پیش نیازهای تولید هستند . تولید ملی در اشتغالزایی، کارآفرینی، افزایش بهره وری، بهبود وضعیت اجتماعی، رفاه زندگی و رشد و توسعه اقتصاد کشور نقش بسزایی ایفا می کند .امیدواریم مسئولین استان و شهرستان نیز در سطح استانی و بومی  به این امر اهتمام ویژه داشته باشندتا شاهد رشد و توسعه همه جانبه استان و شهرستان باشیم    

 خدای بزرگ را شاکریم که علیرغم همه محدودیتهای اداری، مالی و نیروی انسانی و… توانستیم سومین شماره نشریه صدای کورنگ را منتشر و در اختیار مسئولان محترم و مردم عزیز قرار دهیم. دومین شماره در جریان ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر و توزیع شد. به اعتراف اغلب خوانندگان این نشریه شماره دوم به لحاظ محتوایی و ظاهری نسبت به شماره قبل پربارتر بود واز این بابت خدارا شکرمی کنیم که حاصل فکر و دسترنج همکارانم مورد توجه قرار گرفته و سهم اندکی در تولید ادبیات، افزایش دانش عمومی، معرفی ظرفیتهای شهرستان، انعکاس خدمات مسئولان محترم داشته ایم.

در فاصله انتشار شماره ۲ و۳ نشریه حادثه بسیار دردناک دیگری رخ داد وآن بروز سیل در مناطق مختلف کشور بود که جمع زیادی از هم وطنان عزیزمان  دچار مشکلات اساسی شدند و منازل و اموال آنان در این سیل از بین رفت، برخی نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند. خسارتهای سنگین وارده بر اموال خصوص و عمومی، تأسیسات و زیرساختهای چند استان بسیار زیاد است و نیازبه همکاری همه بخشهای نظام می باشد. نکته مهم و بسیار قابل تأمل در این اتفاق دردناک، همبستگی ملی بین همه اقشار جامعه، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سازمانهای دولتی و غیر دولتی، روحانیت معظم وبطورکلی همه مردم بود و نشان داد که جامعه ایران هرگز هم وطن خود را تنها نمی گذارند. کسانی که دیروز مدافع حرم بودند، امروز با اشاره فرمانده خود در کنار مردم قرارگفتند تا آلام آنان را تسکین دهند وصحنه های زیبایی خلق شد.

عملکرد مدیران شهرستان بویژه فرماندار محترم (به عنوان رئیس مدیریت بحران شهرستان)، بسیار خوب و قابل تقدیر است. حضور شخص ایشان در روستاها به همراه مدیران سایر بخشها، بررسی مسیر سیلابها، مسیلها، رودخانه ها، نقاط آسیب خیز و مناطق محروم و بسیج همه امکانات بومی شهرستان بسیار خوب و قابل توجه بود. دراین زمینه همکاری خوب و قابل تحسین شهرداریها، تمامی ادارات و نهادها، مجموعه های نظامی و انتظامی و امنیتی شهرستان و مردم عزیز مانع از بروز یک فاجعه مشابه سال ۶۶ درشهرستان شد. اگرچه خسارتهایی به منازل و اماکن مردم، زیرساختهای عمومی و… واردشد که لازم است مدیریت محترم استان وشهرستان در اسرع وقت نسبت به جبران خسارات مردم اقدام نمایند ضمن اینکه بار دیگر ضرورت اصلاح بافتهای فرسوده بیش از پیش احساس شد.

 در شماره قبلی نشریه گزارش عملکرد چند تن از مدیران محترم شهرستان را درج نمودیم که بسیار مهم بود و نشان داد که مدیران محترم با محدودیتهای بسیار مواجه هستند و با این وجود در حال تلاش می باشند اگرچه انتظار مردم فراتر از عملکردهاست.

تا زمانی که شرایط و امکانات لازم برای ادامه حیات فرهنگی نشریه وجود دارد، حتما از هیچ تلاشی و کوششی برای تبیین اندیشه های امامین انقلاب و آرمانها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیگیری مطالبات مردم ورهبری فروگذاری نخواهیم کرد و با تمام تواضع و خضوع مجدداً از اهالی فرهنگ و قلم، اساتید محترم دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان و … دعوت به همکاری می نمائیم و دست آنها را به گرمی می فشاریم و از مسئولان محترم نیز تقاضای همکاری داریم. مدیران محترم یقین داشته باشند که ما در کنار آنان هستیم تا زاویه های پنهان وضعیت شهرستان را برای آنها روشن کنیم تا آنان بتوانند درتابش نوری که از طریق مطالبات مردم و رسانه ها می تابد، عملکرد خود را آسیب شناسی کنند و نسبت به رفع نا رسایی ها اقدام نمایند طبعتاً مردم عزیز نیز خدمتگزاران خود را می شناسند و ازآنان حمایت می کنند.

2 دیگاه

  1. هموطن گفت:

    جناب مدیرمسیول!شماهم دنبال گرفتن پست ومقام وشهرت وصندلی قدرت هستیدوگرنه تواین همه سال کبودراهنگ چه پیشرفتی کرده؟!اگردلسوزبودیدتواین همه سال چنان فریادمیزدیدوآبروی مفت خورهاوضدانقلابها ودزدان بیت المال رومیبردیدومردم روازرای دادن به یه مشت دزدپاپتی وغربتی اگاه میکردید!ولی حالاکه دنبال نمایندگیوپست بالاترهستیدهی اومدیدازمقام معظم رهبری مایه میزارید!اگه چیزیداریدازخودتون هزینه کنیدچرابراگول زدن مردم ازعقایدشون سوءاستفاده میکنید!شماهم لنگه ی همون یعقوبی لیبرل وجعفری وپورمختارهستید!کاش ذره ای به فکرآخرتتون هم بودیدکه این همه حق الناس روچجورمیخوایدجواب بدیداونجاکه دیگه حزب بازی وپارتی بازی وجودنداره!

    • حسین توسلی گفت:

      دوست و همشهری عزیزم از اینکه بنده را نصیحت فرمودید بسیار ممنون هستم و از خدا می خواهم که عاقبت بخیرمان کند. اما اینکه فرمودید دنبال پست و مقام و شهرت هستم جون حق و حقوق و مطالبات مردم را دنبال می کنم کمی بی انصافی کردید بیش از ۸سال است من ازآبرو وانرژی و مال خودم برای کبودراهنگ هزینه کرده ام بدون اینکه سودی برایم داشته باشد خواهش می کنم بررسی کنید چه کسی غیر از بنده این همه درباره شهرستان و مشکلات قلم زده و هزینه داده است .من هرگز از رهبری مایه نمی گذارم اما حتما ایشان رهبرم و مریدم است و سخنانش راهنمای زندگی و کاریم . خدا را شکر سعی کرده ام حق الناسی هم برگردنم نباشد اگر کسی مدعی است تشریف بیاورد تا در خدمت باشم و اگر حقی تضییع کرده ام جبران کنم

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار