كدخبر: 1061 تاريخ : 23 مارس 2020 - 15:23

تقدیر و تشکر دکتر فتح اله (حسین) توسلی از مردم فهیم و شریف حوزه انتخاباتی بهار و کبودراهنگ

ازتک تک مردم عزیز وشریف دوشهرستان که با درک مسئوليت محلي، ملي و ديني خود و در لبیک به خواست رهبر ومقتدای خود ؛از آغازین ساعات روز تا کنون با حضور در پای صندوقهای رای به وظیفه شرعی وملی خود عمل کردند تشکر می کنم و از عزیزانی که تاکنون توفیق حضور در این حماسه ملی را نداشته اند تقاضا می کنم دراین ساعات پایانی حضور پیدا کنند و آرای خود را به صندوق بیندازند؛مشارکت مردم عزیز مي تواند در تحقق خواسته هاي بر حق مردم تعيين كننده باشد.

تقدیر و تشکر دکتر فتح اله (حسین) توسلی از مردم فهیم و شریف حوزه انتخاباتی بهار و کبودراهنگ

بنام خدا
خدا را شاکرم که توفیق داد دراجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب و در جهت تحقق گام دوم انقلاب پا به عرصه انتخابات گذاشتم و دراین مسیر سخت و طاقت فرسا باتحمل مشکلات بسیار به دنبال رای حلال بودم .
از تک تک مردم عزیز بخاطرمشارکت وحضورشان واز افرادی که بنده را لایق دیدند وبدون هیچ گونه چشمداشتی به اینجانب رای دادند تشکر می کنم .دست تک تک عزیزانی که انتخابشان با «عیار سلیمانی» بود و دنبال« شانه به سر زدن» نبودند سپاسگزارم .
کسانی که دربزنگاههای انقلاب به جای «عمل به تکلیف» به نتیجه می اندیشند بیشترین ضربه را به انقلاب زده اند وخواهند زد .
امیدوارم حقیقت قربانی مصلحت نشده باشد اما هرگز نتوانستم درک کنم چرا در آخرین ساعات و علیرغم هماهنگی قبلی ؛اجازه داده نشد که کاندیداها و نمایندگانشان در تجمیع آرا حضورداشته باشند!! توجیه مسئولان محترم استانداری این بود که دراین زمینه قانون سکوت کرده است اما چرا سکوت را به سمت «شفافیت» تغییر ندادند ؟؟اینکه در حضور نمایندگان کاندیداها کاملا شفاف صورتجلسات قرائت شود و به امضای افراد برسد چه آسیبی به نتیجه آرا می زد؟
متاسفانه شاهد تخلفات بسیار دراین انتخابات بودیم اما درصورت تایید نهایی شورای محترم نگهبان به آن احترام می گذارم ؛
مردم ؛خود شاهد بودندکه بنده در سخنرانی ها و جلسات خود صرفا به دنبال تبیین ارزشها و آرمانهای انقلاب بودم و شرایط کشور و منطقه را کاملا مستندبرای مردم تشریح کردم ؛والله قسم ذره ای عذاب وجدان ندارم که دروغی به مردم گفته باشم؛وعده غیرممکنی داده باشم ؛مردم را فریب داده باشم یا برای گرفتن رای دست به هرکاری وهر تخلفی زده باشم .چه الان وچه درآینده هرگز هدف وسیله را برایم توجیه نمی کند .
باردیگرتاکید می کنم که پاک ترین آرا را کسب کردم ؛دست تک تک کسانی که بنده را لایق دانستند و شبانه روز صادقانه تلاش کردند می بوسم . خداوند ناظر همه اعمال و رفتارماست و همه چیز به مجلس ختم نمی شود.از شورای محترم نگهبان تقاضا دارم به دقت موضوع انتخابات حوزه بهاروکبودراهنگ را بررسی کند تا حقی از مردم تضییع نشود.
توسلی همچنان پاک وخدمتگزار خواهدماند‌.
والسلام علی من اتبع الهدی
فرزند انقلاب ورهبری
خادم مردم
فتح الله توسلی – سوم اسفند نودوهشت

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار