كدخبر: 1145 تاريخ : 23 آوریل 2020 - 23:38

آماده باش یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کبودراهنگ برای اجرای طرح ویژه گشت و مراقبت از عرصه‌های ملی شهرستان همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی

به مناسبت نوروز و سال نو ایرانی، این نامه را به نام ملت بزرگ ایران، خطاب به ملت آمریکا به نگارش درمی‌آورم. در روزهایی که گسترش ویروس کرونا موجب شده است سلامت و حتی موجودیت «نوع انسان»، فارغ از نژاد، ملیت، جنسیت یا دیانت مورد تهدید قرار گیرد؛ موقعیت مناسبی است تا بر سر دردهای مشترک و اصول انسانی بیشتر اندیشیده شود.

به گزارش صدای کورنگ : رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه عرصه‌های منابع طبیعی جزو انفال و سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند اظهار داشت: به منظور تدابیر اجرایی حفاظتی، این طرح با رویکرد پیشگیرانه در سطح شهرستان اجراخواهدشد
و عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی با تمامی امکانات و تجهیزات در این ایام به گشت زنی پرداخته و با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه‌های ملی برخورد قانونی خواهند داشت..

به منظور جلوگیری از اقدامات احتمالی از سوی افراد سودجو و فرصت طلب در ایام تعطیلات نوروز، موضوع صیانت و حفاظت از اراضی منابع طبیعی به صورت ویژه در دستور کار یگان حفاظت منابع طبیعی قرار دارد و با خاطیان و متعرضان به انفال بدون اغماض برخورد خواهد شد.
مهندس زنگنه از مردم خواست با رعایت اصول حفظ و نگهداری منابع طبیعی، از آسیب رساندن به درختان، جنگل‌ها، مراتع و دیگر عناصر طبیعت و آلوده کردن محیط زیست خودداری کنند و ضمن پاسداشت طبیعت و پرهیز از آلودگی و تخریب عرصه‌های طبیعی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی‌های احتمالی در عرصه‌های جنگلی، مرتعی و اراضی ملی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و همچنین ۰۸۱۳۵۲۲۲۹۳۹به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار