كدخبر: 1215 تاريخ : 24 آوریل 2020 - 18:50

۱۳ بدر “روز طبیعت” در خانه بمانیم

به گزارش صدای کورنگ محمود زنگنه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ : از شهروندان و دوست‌داران طبیعت، برای حفظ سلامتی و کاهش شیوع ویروس کرونا خئاست که در روز طبیعت امسال را در خانه بمانند تا زنجیره شیوع کرونا به زودی قطع شود.

زنگنه بیان کرد: شهروندان با حفظ سلامتی خود و دیگران و خارج نشدن از منزل می توانند پس از شکست ویروس کرونا با آسودگی خاطر از مناظر زیبای طبیعت دیار الوند لذت برند.

وی افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی. دوشادوش همکاران و حافظان انفال در استان با حضور در عرصه‌های منابع طبیعی علاوه بر گشت و مراقبت در راستای کمک به حفظ سلامت عمومی جامعه، از تردد و رفت و آمدهای بی مورد به جنگل‌ها و مراتع جلوگیری می کنند.

این مسئول افزود: برخی از شهروندان در روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروز به ویژه روز طبیعت با هدف تفریح و سرگرمی در دامن طبیعت حضور می یابند که امسال به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روز ۱۳ بدر از تردد شهروندان به سمت جنگل و طبیعت جلوگیری می شود.

زنگنه اضافه کرد: انتظار داریم شهروندان به ویژه دوستداران طبیعت، همسو و همراه با خادمان انفال تا رفع خطر شیوع ویروس کرونا از هر گونه طبیعت گردی و گردش و تفریح در عرصه‌های جنگلی، مراتع و تفرجگاه های جنگلی و اراضی جنگلی خودداری کنند و با خدمت گزاران عرصه های منابع طبیعی و فعالان سلامت نهایت همکاری را داشته باشند.

وی در پایان گفت: همدان دارای سه هزار و ۱۴۶ هکتار پارک و تفرجگاه جنگلی است که سهم شهرستان کبودراهنگ ۲۱۷ هکتار است

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار