كدخبر: 1616 تاريخ : 8 آگوست 2021 - 02:47

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهرهای کبودراهنگ , شیرین سو وگل تپه در محل فرمانداری شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش صدای کورنگ/حجت اله مهدوی فرماندار کبودراهنگ در این مراسم خطاب به اعضای شوراهای منتخب گفت: باید شبانه‌روزی برای رفع مشکلات شهر و عمل به وعده هایی که در هنگام تبلیغات به مردم داده‌اید، تلاش کنید و جامه عمل بپوشانید.

مهدوی از اعضای شوراهای اسلامی شهر خواست: در انتخاب شهردار، با تجربه و با سرعت عمل کنید و با توکل بر خدا برای حل مشکلات شهر و مردم طبق قوانین و مقررات قدم بردارید. 

غلامرضا بابایی به عنوان رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر کبودراهنگ به مدت یک سال انتخاب شد، مرتضی اسلامی نایب رئیس،  مصطفی حسنی خزانه دار، میثم امیدی منشی و  محمد یعقوبی نیز به عنوان منشی شورای دوره  ششم شهر کبودراهنگ انتخاب شدند.

 در شهر شیرین سو نیز علی بخش زیوری به عنوان رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیرین سو به مدت یک سال و حسینعلکی حاجی کبیر  نایب رئیس، محمد بابایی  خزانه دار، محمد نقی محمدعلی پور منشی شورا و فرامرز طاقتی آرام منشی، انتخاب شدند.

محسن طهماسبی رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر گل تپه به مدت یک سال انتخاب شد و حسین رحیمی به عنوان نایب رئیس، ساره محسنی خزانه دار، محمد شکری منشی و مصطفی طاهری زهدی  به عنوان منشی مدیریت شهر گل تپه را به دست گرفتند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار