كدخبر: 1609 تاريخ : 2 آگوست 2021 - 01:03

ملاقات نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

ملاقات نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

در ادامه تلاشها و اقدامات برای پیگیری مطالبات مردم؛ دکتر توسلی نماینده مردم شهرستان های کبودرآهنگ وبهار در مجلس شورای اسلامی در نهم روز از تیرماه ۱۴۰۰ با حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رییس سازمان اوقاف کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار صدای کورنگ؛ در این دیدار حجت اله مهدوی فرماندار شهرستان کبودرآهنگ؛ رییس اوقات کبودرآهنگ ؛ حجت الاسلام والمسلمین محققی امام جمعه لالجین و بخشدار لالجین به دعوت نماینده مردم بهارو کیودراهنگ حضور داشتند؛

فتح اله توسلی هدف از این دیدار را بررسی و پیگیری املاک و زمینهای وقفی حوزه انتخابیه مطرح کرد .توسلی ضمن تشریح مشکلات مردم به دلیل وقفی بودن املاک و زمینهای شهرستان خواستار توجه ویژه مسئولان اوقاف برای حل مشکل شد.

اقای خاموشی رئیس سازمان اوقاف کشور نیز با اشاره به مسایل خاص وقف آمادگی سازمان را برای پیگیری جهت حل مشکلات مربوطه اعلام کرد و مقرر شد که با همکاری استاندار همدان، مسئولان منابع طبیعی استان و سایر مسئولان راهکارهای حل مشکلات بررسی و اقدامات لازم انجام پذیرد.

در ادامه این جلسه موضوع اجاره دو ساختمان متعلق به اوقاف شهرستان کبودرآهنگ و پرداخت آن به مسئولان شهرستان هم مطرح شد و نماینده مردم خواستار پرداخت به موقع ومتناسب اجاره بهاء محل شد.

در این جلسه فرماندارشهرستان کبودرآهنگ؛ امام جمعه لالجین و بخشدار لالجین هم با تشریح مشکلات مربوط به وقف در دو شهرستان آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه اعلام کردند.

در پایان موضوع زمینهای وقفی شهرک صنعتی لالجین هم مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد که از طریق مسئولان استانی پیگیری شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه تبدیل به احسن یکی از راهکارها حل مشکل است گفت: با همکاری مسئولان شهرستان ها، پیگیرهای لازم صورت خواهد گرفت.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار