كدخبر: 1688 تاريخ : 27 سپتامبر 2021 - 00:55

راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری درشهر شیرین سو

راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری درشهر شیرین سو

به گزارش صدای کورنگ / به نقل ازایرنا :مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر تلاش برای ایجاد عدالت فرهنگی در سطح استان، گفت: همدان در تمرکز زدایی و پراکندگی خدمات فرهنگی پیشتاز کشور است البته تقویت روند توسعه عدالت فرهنگی به عنوان یک رویکرد جدید، نیازمند تامین امکانات مالی و سخت افزاری است.

«احمدرضا احسانی» روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رویکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر عدالت فرهنگی و توزیع متناسب امکانات بسیار درست و بجا و از نیازهای اساسی این حوزه است و ما وظیفه داریم تمام مناطق را از خدمات و سرویسهای فرهنگی به شکل یکسان و عادلانه بهره مند کنیم.

وی اضافه کرد: در گذشته بیشتر این خدمات و امکانات در تهران و مراکز استانها متمرکز بود و ما از سال ۹۸ تمرکز زدایی از مرکز استان را در دستور کار قرار دادیم زیرا معتقدیم همدان فقط شهر همدان نیست و شهرستانها نیز باید در برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و هنری سهیم باشند.

ایشان به راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری در منطقه شیرین سو اشاره کرد و گفت: این مرکز با کمک نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه به زودی آغاز بکار می کند تا اهالی به ویژه قشر کودک و نوجوان از برنامه های متنوع فرهنگی استفاده کنند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار