كدخبر: 1748 تاريخ : 24 نوامبر 2021 - 23:09

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیرین سو با دکتر صیدایی مدیرمحترم سازمان برنامه ریزی استان همدان

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیرین سو با دکتر صیدایی مدیرمحترم سازمان برنامه ریزی استان همدان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شیرین‌سو آقای احسان اله صدفی همراه با اعضای محترم شورای اسلامی شهر در دیدار با جناب آقای دکتر صیدایی رئیس محترم سازمان برنامه ریزی استان بیان داشت از ابتدای شروع به کار شورای شهر شیرین‌سو بسیاری از مسائل و مشکلات در اولویت کاری قرار گرفته است.

شهردار شیرین‌سو با اشاره به اینکه چند پروژه شهرداری به دلیل کمبود اعتبارات و نبود منابع کافی به صورت نیمه تمام باقی مانده است که نیازمند جذب اعتبارات ویژه میباشد ، اضافه کرد پیگیری جذب اعتبارات برای اجرای این پروژه ها هستیم

وی ادامه داد پروژه‌هایی همچون زمین چمن مصنوعی ، بهبود عبور و مرور شهری ، جدولگذاری معابر و آسفالت ریزی معابر شهر که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند به دلیل کمبود منابع تکمیل نشده اند.

آقای صدفی مصدق با اشاره به اولویت‌های کاری شهرداری اظهار داشت یکی از مهمترین کارهایی که در حال انجام است پروژه گردشگری تالاب شیرین سو است که با کمک مسئولین خصوصاً پیگیری‌های نماینده دلسوز شهرستان جناب آقای دکتر توسلی در حال پیگیری می باشد و در صورت تکمیل طرح گردشگری برکات و نتیجه خوبی را برای شهر شیرین سو و حتی شهرستان خواهد داشت.

در ادامه آقای زیوری رئیس محترم شورای اسلامی شهر شیرین سو ضمن تقدیر از اختصاص وقت ملاقات بیان داشت یکی از اقدامات شورای شهر پیگیری احداث مجتمع فرهنگی است که زمین مورد نظر تهیه شده و در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرار داده شده است و موافقتنامه آن نیز مبادله شده است و انشاالله به زودی پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

آقای حاجی کبیر نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیرین‌سو نیز بیان داشت علاوه بر پروژه مجتمع فرهنگی با پیگیری نماینده محترم جناب آقای دکتر توسلی مقرر شده دادگستری شیرین سو نیز شروع به کار نماید که جهت تهیه زمین نیازمند یاری مسئولان استانی و شهرستانی میباشد.

در ادامه آقای علیپور ضمن تقدیر و تشکر از دکتر صیدایی جهت اختصاص وقت ملاقات بیان داشت از دیگر پروژه های در دست اقدام شورای اسلامی و شهرداری می توان به فاضلاب شهری اشاره نمود که بخشی از کار انجام شد و بنا به دلایل نیمه تمام مانده است.

در ادامه جناب آقای دکتر صیدایی ریس سازمان برنامه ریزی استان ضمن عرض خیرمقدم اظهار داشت از اینکه اعضای شورای شهر و شهردار محترم شیرین‌سو متفق القول پیگیری امور مربوط به شهر شیرین سو میباشند بسیار خرسند و جای بسی امیدواری است.

وی با اشاره به ظرفیت های شهر شیرین سو بیان داشت شیرین‌سو از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و وجود تالاب بین المللی نیز بر اهمیت آن افزوده و آینده بسیار درخشانی در انتظار دارد.

رئیس سازمان برنامه بودجه استان ضمن تاکید بر پیگیری مستمر مسائل بیان داشت موفقیت از آن کسی است که از پیگیری و ممارست دلسرد نشده و ثابت قدم باشد.

وی ادامه داد با توجه به انتخاب جناب آقای دکتر توسلی به عنوان نماینده محترم مردم شهرستان کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم شورا و شهردار محترم باید از این فرصت و ظرفیت بالای جناب آقای توسلی استفاده نموده و امور را پیش ببرند.

دکتر صیدایی در پایان اظهار داشت بنده و همکارانم در سازمان همواره پیگیر در مورد مربوط به شیرین‌سو هستیم و توسعه متوازن امکانات مناطق محروم خصوصاً شیرین‌سو در اولویت کاری ما قرار دارد.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم با جناب آقای دکتر وفایی معاون محترم سازمان برنامه‌ریزی استان دیدار و از نزدیک پیگیری امور شهر و شهرداری شدند و در تخصیص اعتبار به شیرین سو مساعدت های خوبی انجام‌ شد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار