كدخبر: 1737 تاريخ : 20 نوامبر 2021 - 23:23

مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ با حضور جناب آقای قاسمی فرزاد استاندار همدان و فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ برگزار شد

مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ با حضور جناب آقای قاسمی فرزاد استاندار همدان و فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ برگزار شد

در این مراسم از خدمات بیش از ۳ ساله اقای مهدوی فرماندار سابق تقدیر و اقای ابراهیم خانی بعنوان سرپرست فرمانداری معرفی شد.

استاندار همدان در تکریم فرماندار کبودرآهنگ و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان بیش از۷۰ درصد مردم استان واکسینه شده اند و این توفیق بزرگی است .

شهرستان کبودرآهنگ ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری دارد خدمت به مردم، فسادستیزی و عدالت‌محوری در دستور کار مدیران استانی و شهرستانی قرار دارد مردم شهرستان کبودرآهنگ سخت‌کوش، متدین و انقلابی هستند.شهرستان کبودرآهنگ یکی از مناطق کاملا استراتژیک کشور در حوزه تدافعی بوده و هست. بزرگ‌ترین غار آبی جهان در این شهرستان وجود دارد که می‌تواند در توسعه این شهرستان موثر باشد.

شهرستان کبودرآهنگ ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری دارد که نباید از دید مدیران مغفول بماند.اقدامات و فعالیت‌های فرماندار سابق شهرستان کبودرآهنگ قابل تقدیر است.

تغییر و تحولات در سیستم جمهوری اسلامی طبیعی است و خدمتگذاران نظام در هر پُست و مقامی باید منشاء اثر باشند. امیدواریم سرپرست جدید فرمانداری با همکاری مجموعه‌های استانی و شهرستانی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم گام بردارد.

مسئولان باید با حضور در شهر، روستا و محلات از نزدیک با مردم در ارتباط باشند. اهداف دولت سیزدهم در حوزه خدمت‌رسانی به مردم، فسادستیزی و عدالت‌محوری، باید پیگیری و اجرایی شود‌.
با مسئولانی که توانایی خدمت‌گذاری به مردم را ندارند قطع همکاری می‌شود.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار