كدخبر: 1862 تاريخ : 31 ژانویه 2022 - 00:10

صدای صاحبان زمین شهری درکبودراهنگ پس از ۳۵ سال به گوش مسؤلان رسید

صدای صاحبان زمین شهری درکبودراهنگ پس از ۳۵ سال به گوش مسؤلان رسید

سرپرست فرمانداری کبودراهنگ در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان از پیگیری های مکرر دستگاه های اجرایی شهرستان و نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی برای شفاف سازی منطقه زمین شهری کبودراهنگ خبر داد.

یدالله ابراهیم خانی گفت: بیش از ۳۵ سال است که مشکلات زمین شهری کبودراهنگ مطرح هست ولی تا امسال این مشکل به قوت خود باقی بود که برای اولین بار با پیگیری نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل راه و شهرسازی و ثبت اسناد و همچنین کشاورزان دلایل بلاتکلیف بودن زمین شهری شفاف سازی شده است.

وی افزود: : برگزاری جلسات در راه و شهرسازی استان و وزارت خانه راه و شهرسازی با هماهنگی نماینده مردم در مجلس و دستگاه های اجرایی، بازدید هئیت دولت از زمین شهری در کبودراهنگ از جمله پیگیری هایی است که تاکنون انجام شده است.

صدای کورنگ، پ.ن: شایان ذکر است که پیگیری زمین شهری پس از انتخابات خرداد ۱۴۰۰ و با برگزاری بیش از هشت جلسه مکرر و‌ مکاتبات نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در وزارت خانه، استان و شهرستان و پس از چند دهه گذشته در حال انجام است و دستگاه های اجرایی مطابق با دستورات و مصوبات جلسات مذکور پیگیری خود را در این زمینه اغاز کرده اند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار