كدخبر: 2069 تاريخ : 13 مارس 2022 - 01:17

نگرانی ها در مورد تنش سیاسی در حاکمیت آمریکا برای بازگشت به برجام

نگرانی ها در مورد تنش سیاسی در حاکمیت آمریکا برای بازگشت به برجام

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه کنگره آمریکا نشان داد تنش سیاسی در داخل حاکمیت آمریکا در مورد برجام بالا است و ما در این زمینه نگرانی هایی داریم.
کنگره
فتح الله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت:اخیراً کنگره آمریکا نامه ای را به رئیس جمهور این کشور نوشته و تاکید کرده بدون تصویب کنگره هر گونه توافقی موقتی خواهد بود و به سرنوشت برجام قبلی دچار خواهد بود و ما مخالف این هستیم که قبل از خاتمه فعالیت هسته ای حال و گذشته ایران تحریم ها برداشته شود.

وی افزود: نمایندگان کنگره به دنبال مطرح کردن ادعا های موشکی در مذاکرات برجام هستند و در نامه مذکور به بایدن هم اعلام کردند تا زمانی که ایران از اصول خود دست برندارد از تداوم تحریم ها پشتیبانی می کنند.

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: نامه توهین آمیز کنگره آمریکا نشان داد تنش سیاسی در داخل حاکمیت آمریکا در مورد برجام بالا است و ما در این زمینه نگرانی هایی داریم

وی تاکید کرد: کنگره آمریکا به دنبال تداوم فشار حداکثری به ایران است لذا آمریکایی ها اگر حسن نیتی در برجام دارند باید ابتدا اختلافات داخلی خود را در این زمینه حل کند تا توافقی حاصل شود که همه دستگاه های آمریکا از اکنون تا همیشه ملزم به اجرای آن باشند و همه حاکمیت آمریکا باید پای اجرای توافق باشد.
اسفند/۱۴۰۰

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار