كدخبر: 2283 تاريخ : 31 می 2022 - 00:49

توسلی: نیروگاه شهید مفتح باید به مسئولیتهای اجتماعی خود در قبال مردم منطقه عمل کند.

توسلی: نیروگاه شهید مفتح باید به مسئولیتهای اجتماعی خود در قبال مردم منطقه عمل کند.

💠نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی پیرامون مسائل ومشکلات مربوط به حوزه برق و اخذ دستورات جدید، دیدار و گفت و گو کردند

🔶به گزارش خبرنگار صدای کورنگ، فتح اله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون وزیر نیرو خواستار پذیرش مسئولیت های اجتماعی از سوی نیروگاه شد و اظهار کرد: جذب نیروهای بومی، انتقال حساب ها به شهرستان کبودرآهنگ، اجرای برخی پروژه های عمرانی، حداقل کاری است که نیروگاه باید انجام دهد.

🔶نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در ملاقات با دکتر حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر این موضوع خواستار تسریع در ساخت برج خشک نیروگاه و قطع کامل استفاده از آب در نیروگاه شد.

🔶فتح اله توسلی در این نشست به جذب نیروهای بومی در نیروگاه شهید مفتح تاکید کرد و افزود با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان و اسیبهای وارده از سوی نیروگاه به منطقه، این امر علاوه بر کاهش مشکل اشتغال، در تقویت اقتصاد منطقه و کاهش فقر کمک خواهدکرد.

🔶نماینده مردم در این دیدار با اشاره به مکاتبات صورت گرفته خواستار تسریع انتقال حساب های نیروگاه به کبودراهنگ شد و افزود: انتقال حساب های صنایع فعال ازجمله نیروگاه موجب تقویت منابع مالی بانکها و پرداخت تسهیلات به مردم خواهد شد.

🔶توسلی دراین جلسه ضمن تاکید بر دستور وزیر نیرو به مکاتبه ایشان جهت تامین نیازهای شرکتهای توزیع برق کبودرآهنگ وبهار از قبیل تامین یک دستگاه بالابر برای کبودراهنگ، پانصد کیلو متر کابل خود نگهدار، بیست دستگاه ترانس ۲۰۰kw، بیست دستگاه ترانس ۳۱۵kw، بیست و پنج دستگاه ترانس ۱۰۰kw، سه هزار عدد چراغ معابر LED و پانزده میلیارد تومان اعتبار جهت جابجای هزار و پانصد تیر برق درحوزه انتخابیه شد.

🔶وی در این دیدار اظهار کرد: طی مذاکره حضوری و مکتوب نسبت به افت ولتاژ برق در کبودراهنگ خصوصا در بخش شیرین سو و دستور وزیر نیرو جهت ساخت پست جدید برق در کنار ناحیه صنعتی شیرین سو، اخذ شده است؛ با توجه به استقرار برخی شرکت ها در این ناحیه، خواستار تسریع در اقدامات لازم می باشیم.

🔷 توسلی در پایان افزود: معاون وزیر نیرو دستورات لازم را در خصوص موارد مطروحه صادر کرد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار