كدخبر: 1202 تاريخ : 24 مارس 2020 - 18:32

فرماندار کبودراهنگ: تمام ادارات شهرستان کبودراهنگ در پیشگیری وکنترل وهماهنگی مقابله با کرونا ویروس با تمامی عوامل خود موظف هستندکه شبانه روز پای کار باشند.

صبح جمعه هشتم فروردین جلسه ستاد جهت هماهنگی کلی در راستای آغاز طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در شهرستان با حضور دکتر حجت اله مهدوی فرماندار و اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان کبودراهنگ
فرماندار کبودراهنگ بیان کرد: بر اساس این طرح کلیه سفرها ممنوع اعلام شده و ورود به شهرها به استثنای ساکنان برای افراد غیر بومی ممنوع است.
ایشان گفت:از مردم مومن و انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان میخواهیم که ما خادمان خودرا در اجرای این طرح یاریمان نمایند.
وی گفت :همچنین تعطیلی اصناف و بازاریان طبق مصوبه قبل ستاد استانی مدیریت کرونا برقرار است و بنا به تصویب ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا و در راستای کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس، ۱۳ فروردین ماه خروجی تمام شهرها به سمت مراکز گردشگری مسدود بوده و همچنین از تجمعات تحت عنوان سیزده‌بدر جلوگیری می‌شود و برپایی تجمعات نیز ممنوع می‌باشد.
فرماندار کبودراهنگ گفت:در این شهرستان از اولین ساعات آغاز این طرح در ساعت ۱بامداد جمعه تعداد ۶ ایستگاه با حضورنیروی انتظامی ،سپاه و هلال احمر در این شهرستان جهت کنترل ورود خروج به شهرستان دایر گردید و کار خودرا آغاز کردند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار